Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dààr wordt ik vrolijk van ;.))

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dààr wordt ik vrolijk van ;.))
    Posted: 01 September 2012 om 17:31
met deze topic wil ik jullie kennis laten maken met muziek!!!! ;.))

Wanneer ik geen fut heb om te poetsen maar er toch moet aan beginnen, dan start ik met deze plaat :

Het clipje is niet belangrijk maar gewoon de muziek 'vollen bak' en een vod/dweil in de hand én ik ben niet te houden!!!! ;.))

Zijn er nog hobbydoosjes die een plaat hebben waar ze zo vrolijk van worden dat ze de hele wereld aankunnen???
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 17:53
doe mij deze maar als Limbo in Almere met een schoonmoeder die Nel heet :-D
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 17:55
maar vergis je niet... Rowwen heze is niet alleen feestnummers. Er zijn ook super gevoelige liedjes. Ze kunnen me laten lachen, huilen. Dol in het rond laten springen of in gedachten op de bank zetten.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns