Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik ben er weer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ik ben er weer
    Posted: 20 Augustus 2012 om 18:30
hoi lieve hobbydoos vriendinnetjes 

de vaste dames en de nieuwelinge 

hier weer een woordje van me 

tis een hele tijd geleden dat ik hier nog geweest ben ,maar soms moet een mens keuze maken int leven 

en moet ze eerst alles op een rijtje zetten ,en zo ben ik tot de concluse gekomen dat ik jullie toch heel hard begon te missen 

ik had in de loop van de maand mei een job aanbieding gekregen als secretaresse half tijds in combinatie met mijn poetsen ,maar daarvoor moest ik van idegem naar wilrijk per auto 
is ongeveer een uurtje met de wagen

of een fulltime job als secretaresse ,dat kwam me beter uit maar was het gezin niet tevreden mee
want ik zou maar de helft meer van de huishoudelijke taken kunnen doen
en zouden ze grote deels zelf voor het avond eten moeten zorgen 

voor mij zou het lichamelijk minder belastend zijn.finacieel een stuk beter
dus na lang nadenken heb ik dan toch voor het tweede gekozen ook al denk ik soms ten koste van het gezin .

maar als ik op 44 jarige leeftijd zo een kans krijg moet ik het met beide handen aanpakken en we zien wel
waar we terecht komen

ook heb weer zin gekregen om wat te handwerken dit heeft ook stil gelegen van de maand mei 
en het lezen van de forum artikels ,zal ik ook weer zoet mee zijn

kortom dames ik ben er weer 

groetjes van ladyken

ik hoop dat ik terug bij de groep bij hoor
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 18:33
Wat ons betreft ben je volgens mij nooit weggeweest. Iedereen is toch welkom??
Ik denk dat je goed gekozen hebt. Als het lichamelijk beter is, is het dan voor de rest van het gezin zo moeilijk om ook een klusje op te pakken (weet niet hoe groot of hoe oud de rest van het gezin is).
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 18:41
Alvast welkom terug!! ;.))

Veranderingen stuiten nogal dikwijls op tegenkantingen. Het zal voor allemaal eventjes wennen zijn.
alvast veel succes met je nieuwe job!!  ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 18:49
Fijn dat je er weer bent! Veel succes met je nieuwe baan...
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 18:59
van harte welkom terug Christine . Alles wat nieuw is , is in het begin een aanpassing dus zeker ook voor je gezin . Maar je zal zien na verloop van tijd zijn ze dit ook weer gewoon hoor en zal alles weer gewoon meedraaien daar . Ieder een beetje is voor niemand zwaar .
En ik ben er van overtuigd dat je een goede keuze gemaakt hebt Thumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:06
ik sluit me van harte bij de woorden van Linda aan, ieder een beetje is voor niemand zwaar, en succes in je nieuwe baan.
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:14
Welkom terug :-)

Tuurlijk hoor je erbij! Wat een dappere beslissing heb je gemaakt. Veel succes en plezier in je werk.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:29
hoi hoi dames 

bedankt al voor de leuke reactie maar ik ben nog niet echt bezig met de job dat zal voor december zijn .maar alles is in orde 

gewoon nog groen licht krijgen van de boekhouder van mijn werkgever en we zijn vertrokken
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:35
Lieve Christine,

Wat ben ik blij dat je weer terug bent, ik heb je zo gemist Hug

Ik weet zeker dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Je hebt zo lang lopen poetsen en je lichaam is er niet beter op geworden. Het is voor je lichaam sowieso de betere keuze.
Je mannen raken er wel aan gewend hoor. Ze zijn gewoon altijd ontzettend verwend door jou, maar zijn er echt wel toe in staat om voor het eten te zorgen.

Anders zijn er ook nog dingen als een ovenschotel die je bijv. de avond ervoor klaar kunt maken en die ze alleen maar warm hoeven te maken in de oven of magnetron. Je zou afspraken met ze kunnen maken hierover.

Je hebt een gouden kans gekregen en deze met beide handen gepakt meid. Gewoon ervoor gaan en ik weet zeker dat het op alle fronten de beste keuze is! Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:39
Fijn dat je er weer bent. Ook heel fijn voor je dat je een nieuwe baan heb. Van harte gefeliciteerd, zeker in deze tijd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:54
Fijn dat je terug bent. Wie weet hoe goed is voor het gezin als ze ook eens wat doen in het huishouden. Misschien zijn ze later heel trots op hun poets- en kookkunst. Heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Dr. Phil zegt altijd dat je goed moet zorgen voor de moeder van je kinderen, dat heb je dus prima gedaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 21:34
hey das een supermooie Magtelt , dr Phil weet dus echt wel alles éBig smile
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Miss_TvR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miss_TvR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 21:49
Hoi Christine...

ik ben nieuw die "ken" je nog niet.. maar gezellig en wat een dappere beslissing!!

goed naar jezelf luisteren...!! 

liefs Tessa
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 09:44
Hoi Christine,

ik had je al gemist.
Wat goed dat je zo'n baan hebt gevonden!!!
Alle veranderingen vragen aanpassingen en ook dat gaat wennen.
Welkom terug!!
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 16:49
Ik vind ook dat je inderdaad de juiste beslissing heb genomen, beter voor je lichaan je moet nog langer mee hoor.
En het gezin is er zo aan gewend hoor, ze houden er een vrolijke gezonde moeder aan over, en dat is heel wat waard.

Succes met je nieuwe baan in deze tijd heel erg belangrijk.

Liefs, Lidia
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 17:39
gefeliciteerd met je baan en het huishouden komt vanzelf wel
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 19:21
En misschien als het financieel dan echt zoveel verschil maakt, kun je dan zelf eens iemand betalen om voor jou te poetsen. 
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 19:54
hallo Christine, ik ken je nog niet want ik ben hier zelf pas komen aanwaaien, maar gefeliciteerd met je job. Ik weet dat als je zelf lekker in je vel zit dat ook uitstraalt naar je huisgenoten, en dat eten koken kunnen ze wel hoor en anders een mooie gelegenheid om het te leren, daar is niks mis mee. En het poetsen kan je ook verdelen, daar wordt niemand minder van. Veel succes in december met je nieuwe baan.  groetjes Jolanda 
gr.Jolanda
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:02
Het leven is geven en nemen, wij moeder geven veel en nemen veel te weinig. Nu omdraaien en succes met je baan 👍
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns