Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verslavend forum?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Brenmar View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brenmar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verslavend forum?
    Posted: 21 Augustus 2012 om 11:30
Ik zit pas sinds een paar dagen op dit forum, maar het valt me nu al op hoe verslavend dit forum is.!
Ik vind dat iedereen enorm behulpzaam en gezellig is, er hangt een prettige sfeer. Ik vind het leuk dat ik hier deel van uit kan maken. Ik zie hele goede tips en hele leuke patronen. Ik ben nog geen ervaren haakster maar met jullie hulp kom ik er wel. Mijn magic ring is al gelukt
Ik merk dat het verzamelen van patronen ook erg leuk is en mijn To do lijstje wordt al lang! Ik zou nog een pino willen gaan maken, baby bornkleertjes, een classic mini ( ook een van mijn hobby's, lekker toeren erin) maar goed geen idee of hier een patroon van bestaat hoor, een leuke pop zou mij dochter ook leuk en Oja en ik heb ook nog leuke kerstsokjes gevonden om te maken.
Kortom nog zat te doen! Gelukkig heb ik nu 3 weken vakantie, dus hopelijk tijd genoeg.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 11:34
hoi brenmar 

welkom bij de club en idd dit forum is verslavend ook al ben je zoals ik een tijdje weggeweest er is altijd een positieve wind die je terug blaast 

en die wind stond gisteren aan mijn kant dus ik ben ook terug .
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 11:57
Ik denk dat meesten het kunnen beamen dat dit forum inderdaad verslavend  is ;.))

Bij mij is het alvast ook zo!!! ;.))

Veel plezier alvast met je komende projecten ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 11:58
inderdaad erg verslavend maar wel op een positieve manier , een fijne vakantie Big smile
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 12:51
Ik moet toegeven dat ik hier ook graag elke dag kom sinds ik mij aangemeld heb, enkel en alleen al omdat er niemand in mijn buurt van haken/breien houdt en delen is altijd leuk Wink
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 13:38
was je niet gewaarschuwd dan????
Het is écht verslavend, gewoon even kijken en vervolgens blijven plakken.
Of getriggerd worden door een link en daar niet meer van los kunnen komen... helaas het is niet anders.Wink
Je haalt geen ander kattenkwaad uit, het houdt je van de straat en dat is ook wat waardLOL

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 14:50
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

was je niet gewaarschuwd dan????
Je haalt geen ander kattenkwaad uit, het houdt je van de straat en dat is ook wat waardLOL

ach en het huishouden loopt niet weg en het stof ook niet, heb ik tenminste nog nooit meegemaakt. ben ook nog steeds geen schoonmaakkabouters tegengekomen, heeft 1 voordeel, als je dan ineens alles beetpakt, is het van zoooo had je effe tijd (dan valt het pas op) en dan heb je toch een beetje eer van je werk.
lydia wijsbroek
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 19:41
Verslavend??? waar haal je dat Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns