Als je dit weekend... |
Reageer
|
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Als je dit weekend...Posted: 18 Augustus 2012 om 10:09 |
|
naar zee gaat, hoef je je niet in te smeren, je krijgt voldoende zonnebrandmiddel van de mensen die links en rechts van je liggen. Poe, als ik naar die foto's van volgepakte stranden kijk, krijg ik het al benauwd. Ik blijf lekker in de tuin zitten.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 10:19 |
|
Ik kom in die hitte zelfs niet buiten. Heb op sommige momenten last van astma en met die weersomstandigheden is dit alles behalve optimaal. Er hangt dan weinig zuurstof in de lucht, helaas ondervind ik daar hinder van.
Bij mij is binnenblijven de boodschap ;.((
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
yaya
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 10:39 |
|
Voor mij mag het ook best een paar graden minder warm zijn, ik kan hier heel slecht tegen en ben dan niet veel waard
in de schaduw kan ik het nog net aan en anders gewoon binnen.
|
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 12:00 |
|
ik moet zeggen dat het hier in de schaduw met een windje erg lekker is. in de zon is het wel echt heet.
ik denk dat het vanmiddag nog wel warmer gaat worden, maar vooralsnog vind ik het heerlijk. lekker buiten, drankje er bij, forum erbij en straks lekker verder met mijn konijnensleutelhanger, die mijns inziens wel érg groot wordt voor een sleutelhanger . straks moet ik nog een grotere tas kopen om hem in te kunnen doen.....
|
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 12:13 |
|
hahahaha magtelt wat een goeie, ik heb in scheveningen gewoond en kwam nooit op het strand, zo zijn er gewoon knokpartijen om een plekje of de bal die iemand raakt, hihi maar dat van de zonnebrand hahaha
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 12:58 |
|
Ik blijf ook lekker binnen, mijn huid kan niet tegen de warmte. Denk dat ik maar een filmpje ga kijken en misschien haken of zo. Ben blij als die hitte voorbij is.....
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 13:21 |
|
ik ook jose, ik krijg er altijd zo erge migraine van, ik ben ook altijd blij als het voorbij is
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 13:27 |
|
Ja hoofdpijn heb ook last van, maar gelukkig geen migraine.
|
|
![]() |
|
JokeP
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 13:36 |
|
Woon zelf in Zeeland maar heb totaal geen behoefte richting strand te gaan. Een ritje van normaal 20 minuten duurt nu al snel een uur. Geef mij maar lekker de schaduw in m'n achtertuintje. Komt er geen zand tussen m'n breiwerk ook ;o)
|
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 13:41 |
|
|
|
![]() |
|
pareltje2011
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 13:46 |
|
Ik was aant haken en heb moeten weg leggen mijn wol schoof niet verder van de zweethanden ben wanten aant haken met lekkere dikke wol hahaha
|
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 13:51 |
|
Wij blijven lekker thuis vandaag en morgen, in de achtertuin met 2 zwembadjes voor de kinderen, de schaduw van de parasols en een heerlijke bries. En bovenal geen gesleep, geen zand overal in en geen files.
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 13:52 |
|
hahaha hoe verzin je het, WANTEN, hahahaha, nou meid jij weet van wanten hoor met deze hitte
|
|
![]() |
|
hobby4you
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 14:00 |
|
Ik doe een beetje huishouden, met als pauze even forummen met een flesje koud water!!
|
|
|
|
![]() |
|
emilyvanleemput
Duizendpoot
Lid sinds: 27 Mei 2012 Locatie: the Netherlands Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 14:53 |
|
paardrijden in de brandende zon....
|
|
![]() Happines is the key to succes |
|
![]() |
|
*Mas*
Duizendpoot
Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 14:55 |
|
Ik zit op mn werk, heb alles tegen elkaar openstaan dus ik hou het nog wel even uit hier.
En vanavond lekker stappen!
|
|
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
|
lauwtje
Duizendpoot
Lid sinds: 04 Augustus 2012 Locatie: hardenberg Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 15:10 |
|
ik zit met dit weer ook zoveel mogelijk binnen. heb chronische eczeem en die speelt met dit weer altijd erg op! ben ook blij als dit weer voorbij is.
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 15:34 |
|
zijn net terug van 30 km fietsen was heerlijk! wel blijven fietsen!!!!
Morgen naar Callantsoog, de duin over en jawel je breekt je nek over de mensen. Loop je 100 meter naar rechts heb je privéstrand. Iets wat me iedere keer weer opvalt. Het is alsof de mensen plots geen benen meer hebben als ze op het strand zijn Dames fijne dag morgen en geniet ieder op zijn eigen manier!!!
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 21:14 |
|
heb heel de namiddag en avond aan de visput doorgebracht (mooie tuin met prive zwembad hahhahah) was er damesvissen en natuurlijk mag ik dat niet missen . Is 6x per jaar en vandaag was de laatste keer . Ik was 2de vandaag met 53kg700 . En over de 6 wedstrijden samen sta ik tweede . Als dat niet goed gevist is morgen zijn de mannen aan de beurt en natuurlijk ben ik ook weer van de partij , alleen nu niet vissen , zal haken worden en een lekker pintje drinken worden . Dus ook heel gezellig toch ? allemaal nog een zalige zondag gewenst en veel plezier
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Augustus 2012 om 21:18 |
|
hoi hoi allemaal,
was inderdaad druk op t strand en dan gaan we nog naar t rustige stukkie, net voor t hondenbord, anders lopen er tig honden rond te darren, heb nix tegen honden, vind ze zelfs leuk maar niet als ze ongevraagd mn handdoek onderpiesen, vanmiddag nog een kindje over stuur (niet de mijne) omdat er een grote hond aan t rondrennen wwas. heb heerlijk in de schaduw zitten breien aan mn sok, af en toe wel wat bekijks maar ja,misschien is t besmettelijk en zit morgen de hele meute te handwerken op t strand. groetjes marian |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |