Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

terug van weggeweest

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: terug van weggeweest
    Posted: 14 Augustus 2012 om 10:26
Hallo allemaal!

Ik ben een tijdje niet hier geweest en heb ook het haken een tijdje op een laag pitje gezet.
In februari kregen we namelijk te horen dat mijn opa kanker had, kwaadaardig en al uitzaaiingen, kwamen ze per toeval achter.
Vanwege zijn leeftijd besloten we om het op zijn beloop te laten aangezien de artsen vertelden dat kanker op die leeftijd maar heel langzaam groeit.

Opa werd wel steeds zwakker en zwakker, de kanker was toch kwaadaardiger dan wij allen doorhadden en helaas is opa dan ook 1 juli in mijn armen overleden aan een longontsteking die hij er bovenop kreeg.

Vandaag zou hij 90 jaar zijn geworden.... en aangezien mijn opa een enorme visfanaat was heb ik een vis gehaakt, die breng ik straks naar mijn oma en zet ik naast het urntje van opa.
Ik zal een foto van de vis plaatsen bij creaties.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 11:17
wat een naar verhaal weeral, maar persoonlijk ben ik ook voorstander om iemand op leeftijd de natuur zijn gang te laten gaan en niet meer onnodig het leven te blijven rekken
in ieder geval veel sterkte voor jouw en de familie en laat je maar lekker gaan in het haken en niet vergeten om de mooie herinneringen af en toe op te halen want ze vervagen zo snel.
Mijn opa is ook bij ons overleden in't bed met mij, mijn moeder en mijn grootmoeder allemaal aan zijn zijde en moet zeggen, is nu bijna 15 jaar geleden en toch is dit één van de belangrijkste dingen in't leven die ik nooit had willen missen

Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:02
Sterkte vandaag
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:29
heel veel sterkte,
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:48
Veel sterkte vandaag
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 18:33
Heel veel sterkte.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 23:17
heel veel sterkte vandaag Lisette en natuurlijk ook de volgende dagen , maanden , jaren . 
Het verdriet van vandaag zet zich om naar de mooie herinneringen van weleer
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 02:12
Heel speciaal Lisette, ik wens je veel sterkte
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns