Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

veel beweging op het forum

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: veel beweging op het forum
    Posted: 02 Augustus 2012 om 13:08
wel grappig, zodra er patroontjes rondvliegen, is er ineens heeel veel beweging op het forum je zou er draaierig van worden
lydia wijsbroek
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 14:13
Hahaha! Beter zo dan een forum dat niet gebruikt wordt toch!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 14:19
Zo zie je maar dat er meer leden zijn die aanwezig dan we op dit ervaren 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 14:25
Ik vind het erg leuk zoals er hier gedeeld wordt met de patroontjes. En ik wil bij deze gewoon toch nog een keer iedereen danken met wie ik heb geruild en die met me gedeeld heeft. 
Het geeft mij een gevoel van "het kan nog in deze maatschappij". 
En na een tijd met veel pech geeft het me ook een warm bad en een gevoel van steun.

Maar het geeft me ook wel een hebberig gevoel soms hihihihihiWink

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:06

Mariëlle, je hebt helemaal gelijk. Je wordt hebberig als die patroontjes zo rondvliegen. Want het bestaat niet dat dat allemaal gemaakt wordt of gaat worden. Maar je denkt steeds: voor als ik een keer.....

groetjes, Lida
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:13
oh dat woordje als, m'n man gaat altijd lachen en haalt een spreuk aan uit de bouw, als m'n oma klootjes had gehad was het m'n opa geweest.
lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:20
Ik weet niet hoe het met jullie Duits is. Wij hadden dus: Wenn dass Wörtchen "wenn" nicht wär, wär mein Vater miljonair.
Groetjes, Lida
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:26
zo zie je maar, heb vroeger wel es geprobeerd om een bepaalde spreuk te vertalen voor iemand maar dan kwam het toch niet duidlijk over en zaten ze je aan te kijken, wat bedoeld dat mens.

Nee dan is mijn man veel duidelijker. we waren met de caravan op vakantie in joegoslavie, wij gingen weer naar huis en dan staat er achter je gelijk weer iemand te wachten om het plekje in te pikken. In dit geval waren het mensen uit Duitsland, we zouden nog 1 nachtje slapen en dan wegrijden. waarop onze achterbuurman zegt, maak je ons dan wel op tijd wakker, tuurlijk zegt m'n man Kein problem, ik bumse morgen op de tur. ben sinds die tijd fanatiek gebruiker van de tena lady en hij wordt er nog steeds meee geplaagd.
lydia wijsbroek
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:28
Haha, ja dat is ook zo, ik heb zelf ook steeds de neiging om het geen wat ik aan het doen ben aan de kant te leggen en vervolgens met het nieuwe te beginnen.
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:40
Die neiging heb ik dus ook nog steeds! Hahaha

En ik moet zeggen dat ik sommige begonnen projecten alweer uitgehaald heb!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 19:16
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

oh dat woordje als, m'n man gaat altijd lachen en haalt een spreuk aan uit de bouw, als m'n oma klootjes had gehad was het m'n opa geweest.

Daarom hebben hanen geen handjes....ALS kippen tietjes hadden hadden hanen handjes SmileWink
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 20:11
hihihi Marlies
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 21:20
bij ons werd altijd geroepen als je het air niet hebt en het miljoen niet dan heb je niks. Nou ik heb air zat  als het moet.Wink

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns