Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voor LYDIA

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 13:02
Lollibol,
Ik sluit me volledig bij je uiteenzetting aan.
Het warme medeleven die je hier onder de hobbydoosjes mag ervaren dat is gewoon super.
Niet te doen om iedereen persoonlijk te bedanken maar bij deze doe ik het hier toch nog eens in zijn geheel.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 14:11
ik heb ook meegedeeld in de patroontjes, dus wens ik uiteraard ook mee te delen in het bedanken !
bedankt Lydia voor het delen van je schatten, bedankt hobbydozen voor het rondsturen !
Hug
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 14:19
Jaaa Lydia, superbedankt voor je leuke patronen, en het doormailen gaat inderdaad als een tierelier.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 14:40
O, nu vergeet ik Lydia nog te bedanken voor de vele tijd die je erin steekt, door overal een pdf bestand van te maken en het via mijn bestand te versturen. Super van je!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 15:43
Ik heb ook meegedeeld in de patroontjes, bedankt Lydia en iedereen die hierbij heeft geholpen. Thumbs Up
Groet,

Yobsje
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 16:21
Speciaal voor Lydia
en deze voor iedereen die de patroontjes heeft doorgestuurd
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 17:08
Vooral Lydia, en ook alle anderen, heel hartelijk bedankt voor deze schat aan patroontjes
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 17:18
Een bedankje voor Lydia is zeker op zijn plaats.
Ik sluit me volledig aan.Clap

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 17:43
Super leuk dat er zo veel gedeeld wordt! Door alle leuke reacties hier heb ik me ook nog aangemeld voor de patroontjes. Ben erg benieuwd wat er allemaal bij zit. Heel erg bedankt voor alle moeite die je (jullie) hebt gedaan!
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 18:46
Sluit me aan bij alle complimenten hierboven...
Lydia je hebt echt een hele hoop mensen blij gemaakt met je schat aan patronen...
Ook gaat mijn dank uit aan alle anderen die hebben geholpen om iedereen van de patronen te voorzien...
Jullie zijn echt Toppers...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 20:52
Ook namens mij onwijs bedankt
groetjes nathalie
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 21:13
Alles is hierboven al gezegd. Heel, heel erg bedankt.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 22:21
Ik sluit me hier bij aan;-)

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 00:38
In de 1ste plaats wil ik Lydia natuurlijk hartelijk bedanken voor het super aanbod aan patronen die ze speciaal voor ons gesorteerd en verdeeld heeft en in de 2de aan alle andere hobbydoosjes die zo vriendelijk waren alles door te sturen ClapClapClap
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 11:03
Ik sluit mij aan bij alle mededelingen hierboven.
Lydia het is in een woord TOPPIE !!!!!!!!!

Groet Woutera
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 12:33
Lydia je bent de grootste schat van dit forum. Zowel letterlijk als figuurlijk. Zoals ik je al meerdere malen heb verteld ben ik je voor eeuwig en duizendmaal dankbaar voor je onuitputbare, jarenlang vergaarde, schat aan prachtige patronen.

Je bent een engel!

En ook alle hobbydoosjes super voor het meehelpen met doorsturen!! Jullie mogen ook niet vergeten worden!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 13:11
Ik tik ook mee want verbaas, verwonder en krijg af en toe kippenvel van de manier waarop men elkaar hier helpt....je hoeft maar een vraag te stellen en voordat je het weet heb je of een antwoord of zelfs een patroontje, mooi werk meiden, houden zo !!!! En Lydia, ik heb opt moment geen verse bloemen voor je maar doe het zo: degge bedaankt zijt dat witte !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.414 seconden.
Lang Yarns