Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotentilda winterwonderland

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: tilda winterwonderland
    Posted: 14 Januari 2010 om 08:26

Ik heb al bijna een jaar een boek van tone finnanger(winterwonderland) liggen, wie heeft hier ervaring in het maken van tilda spullen en doe je echt alles met de hand? Ik heb niet zo`n goede band met de naaimachine, wij zijn niet echt bevriend het probleem is wie willen iedereen ander kant op.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Mo47 View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2010 om 11:08
Ik heb wel eens Tilda gansjes gemaakt uit het Paasboek. Ook heb ik vorig jaar 2 teddyberen gemaakt met de hand ( niet van Tilda)

Je kan grote delen met de naaimachine doen, maar het kan ook gewoon met de hand( gaat bij grote stukken wel wat langzamer)

Als je het met de hand doet, kan je het beste 3 kleine steekjes rijgen en dan 1 steekje terugrijgen,dan weer 3 vooruit rijgen en weer 1 terugrijgen.

Ik doe zulk soort klusjes meestal tijdens tv kijken, dan gaat het ongemerkt snel.

Succes en wil je nog wat weten dan hoor ik het wel.
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2010 om 14:49
ik mheb er nog niets van gemaakt,maar vind het juist heel leuk om zoiets helemaal met de hand te doen. je er daarna zoveel voldoenng van
quality=
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2010 om 16:33

Ik heb 4 boeken van ,, Tilda,, en maak er van alles uit. Ben er helemaal gek van. Ik doe alles met de hand, komt geen machine in de buurt. Op onze freubelmiddag ( klik maar eens op www. bij mij) maken we uit mijn boeken met elkaar wat we maar leuk vinden. Ik vind Tone Finninger's Tilda geweldig mooi!.

Zo genoeg opgehemeld???

Uit het boek die jij laat zien ga ik a.s. dinsdag beginnen met de kaboutervrouwtjes.

Groetjes Catharina

Back to Top
breimaan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2010 om 20:05
Ook ik heb een boek van Tilda, en vind het een geweldig boek. Heb er nooit wat uit gemaakt, maar kijk er wel regelmatig in omdat ik alles wat er in staat zo leuk vind ! En dan zou ik willen dat ik mooi kon naaien......
http://breimaan.blogspot.com/

groetjes, breimaan
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns