|
Reageer
|
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Onderwerp: gereedschapstasPosted: 15 Maart 2010 om 19:02 |
|
Vanaf 22 maart heeft de Lidl een gereedschapstas in de verkoop voor € 12,99. Ik ga er naar kijken, zeker weten, je kunt er van alles in doen en eromheen zitten allerlei vakjes, waar je schaar, breinaalden, liniaal etc in zou kunnen stoppen.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 15 Maart 2010 om 19:30 |
|
dat is idd een handige tas. maar je naalden vallen er wel uit als je hem iets te schuin houd. dan zou je er een flapje over moeten maken.
|
|
|
|
![]() |
|
Renske
Duizendpoot
Lid sinds: 27 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 122 |
Posted: 15 Maart 2010 om 21:13 |
|
Het is net een naaidoos in het groot.
|
|
|
Groetjes Renske
Stuur mij geen berichtje wat patronen, wol e.a.dingen wat dit forum betreft. Ik ben niet de Renske van Hobbydoos!! |
|
![]() |
|
Renske
Duizendpoot
Lid sinds: 27 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 122 |
Posted: 15 Maart 2010 om 21:15 |
|
Zat net even verder te kijken, maar volgens mij is de tas voor vistoebehoren handige. Er zitten 8 losse bewaardozen in deze tas.
|
|
|
Groetjes Renske
Stuur mij geen berichtje wat patronen, wol e.a.dingen wat dit forum betreft. Ik ben niet de Renske van Hobbydoos!! |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 16 Maart 2010 om 20:54 |
|
Ja, en een gereedschapsdoos is ook wel handig. Ik sjouw altijd met een grote boodschappentas rond, waar bollen, naalden, werkje, schaar en een beertje dat als naaaldenkussen fungeert, inzitten. Dus dan lijkt die grote ronde tas wel handig, dan kan ik de gereedschappen scheiden van het echte werk en de overige bollen wol.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |