ik zoek schone bruine schapenwol |
Reageer
|
| Autheur | |
Naemi
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: ik zoek schone bruine schapenwolPosted: 12 Februari 2011 om 13:07 |
|
Normaal koop ik mijn vulwol bij de handwerkzaak, of katoen bij de Pipoos. Maar ik moet nu een popje met een bruin hoofdje vullen, en ik wil hem ook een bruin wollen baardje geven. Maar waar zou ik nou bruine wol kunnen kopen?
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Februari 2011 om 13:48 |
|
De 1e hele flauwe opmerking die in mijn hoofd popt is: zoek een zwart schaap!
Ik heb werkelijk geen idee. Is het geen idee een baard van draadjes te maken en die helemaal te "verpluizen"? |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Naemi
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Februari 2011 om 14:22 |
|
Ha, ja, Jips, zo zat ik zelf ook al te denken. Maar met draadjes gaat het wnl niet lukken, ik heb hem helemaal van katoen gemaakt. En de bruine katoen zal ik denk ik niet mooi kunnen pluizen. Ik zou evt wel een bol echte wol en de goede kleur bruin kunnen kopen en die dan verpluizen. Maar het liefste zou ik er gewoon bruine plukjes schapewol met een paar steekjes op vast naaien. Het wordt nl een vertelkabouter voor een peuterjuf, dus niet voor kinderen om mee te spelen. |
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Februari 2011 om 14:53 |
|
is er niet een schapenboerderij in de buurt?
maar dan is het natuurlijk geen schone schapenwol. ik heb ook geen wol voor je. dan zou ik een bol bruine wol kopen en het op die manier doen |
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
sjaak
Hobbywonder
Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Februari 2011 om 19:58 |
|
Antroposofische winkels hebben vaak kleine plukjes schapenwol,om zonnekind poppen te maken,misschien is dat een idee.
|
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
Naemi
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Februari 2011 om 20:06 |
|
Goed idee Sjaak, ik kom volgende week in een stad waar zo'n winkeltje zit.
|
|
![]() |
|
EllenC
Duizendpoot
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Scotland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Februari 2011 om 23:39 |
|
ik heb bruine schapen Naemi en heb volgens mij nog wel een vacht in de schuur liggen .( en anders pluk ik er toch 1
)nog niet schoon maar kan het wel voor je kaarden en dan even wassen hoeveel heb je nodig? en heb je het snel nodig de post vanuit hier doet er meestal een week over. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |