Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvraagje fotoboekjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje fotoboekjes
    Posted: 01 Juni 2010 om 13:04

Wie heeft er al eens een (klein) fotoboekje laten maken bij Kruidvat, hema, of iets dergelijks? Ik dacht zoiets te gaan maken voor enkele meisjes in Sri Lanka met de foto's die er van hen gemaakt zijn, als de prijs een beetje meevalt...

Ik vond een site van photofilm.be die mee redelijk leek... daar heb ik communiekaartjes van gehad en die waren heel mooi geworden.

Ben een beetje aan het rondvragen naar prijzen en kwaliteit...

heb al wel de grotere exemplaren gezien van de hema. Iemand ervaring hiermee, Ik bedoel of het een beetje mooi blijft, enz... Het ziet daar wel flink af want het gaat door heel veel handjes...

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 13:11
Mij dochter heeft vorig jaar haar foto's laten afprinten in de hema en zelf ingeplakt in een boek .De kwaliteit van de foto's zijn heel mooi
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 13:15

Ik denk dat als je kant en klare fotoboekjes laat afdrukken het best wel veel geld kost, terwijl als je zelf goedkope albumpjes zou kopen en de fotootjes er in zou doen ze denk ik ook mooier blijven, omdat de foto's dan ook nog achter plastic zitten :-). Je kunt dan zelf ook nog tekstjes schrijven en op het formaat van de fotootjes in het boekje doen, of er stickertjes bij plakken.. Ik denk dat dat mooier blijft, maar als je echt graag een album wilt laten afdrukken, volgens mij is dat best wel prijzig.
Dit zijn de prijzen van de hema;

http://www.albumprintservice.nl/prijzen

[ I've had such a curious dream, said Alice ]
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 14:11
Ik print mijn foto's of fotoalbums de laatste tijd meestal af bij Extrafilm.be . De kwaliteit is daar heel mooi, en als je een fotoalbum maakt kan je ook heel veel 'decoraties' kiezen om erbij te zetten of als achtergrond te gebruiken!
Ik heb nog een code voor een korting van -20%, dus als je een albumpje (of albumpjes) zou bestellen kan je die nog gebruiken (PM me dan maar even :-))!

Even ter vergelijking:
- Extrafilm: 14,99 (-20% = 12 euro) (40 foto's, harde kaft)
- Kruidvat: 9,99 (26 foto's, slappe kaft)
- Blokker: 11,99 (16 foto's, harde kaft)
- Hema: 9,95 (40 foto's, slappe kaft)
(aantal foto's zijn eigenlijk het aantal pagina's, maar de pagina's zijn telkens ongeveer even groot als een gewone foto)

Zoals je ziet is het best nog prijzig om ze zo te bestellen. Terwijl je ook (zoals hierboven al gezegd) de foto's kan bestellen en ze dan zelf in een albumpje kan schuiven en er eventueel nog wat stickers e.d. erbij kan plakken. Foto's afprinten kan (bijvoorbeeld bij Extrafilm) al vanaf 0,09 euro/foto.

Groetjes!

Groetjes!
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 14:26
Ik heb 2 boeken gemaakt ooit, de ene was een echt boek, 42 bladzijden en het ziet er uit als een echt boek dus dunne bladzijden maar wel mooi. Het andere album was a4 formaat met een ringband, de foto's zijn mooi afgedrukt en er zit een plastic laagje overheen zodat je vieze vingers eraf kunt vegen met een doekje. Dat album was niet duur. Je hebt ze ook kleiner dus even kijken bij verschillende sites. Ik heb de mijne laten maken bij ff denken.( ik laat daar mijn foto's altijd afdrukken.)pixum.nl
Kijk maar eens op hun site, je kunt er iets downloaden om thuis makkelijk een album te maken en dat is superhandig.
Ik zou in dit geval voor simpele niet te grote boekjes gaan. En maak er eerst 1, voor je het weet heb je een mail van ze met een leuke aanbieding of de verzendkosten gratis. ZO iets. Is altijd leuk toch? Succes!
     All you need is love.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 16:06

ik heb er een bij de blokker en bij de hema laten maken en ik vond die van de blokker mooier.

de foto's waren helderder.

verder weet ik het niet

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 16:12
Ik heb een aantal boeken van de hema, kwaliteit blijft mooi. Prijs vind ik zelf meevallen, anders moet je je foto's laten afdrukken. je kunt nu zonder extra bijbestelkosten en er achter aan geloop verschillende foto's in een boek  en werken met achtergronden. ik wil de mijne best eens komen laten zien over een paar weken en ik wil indien nodig je ook wel helpen
Groeten Jacqueline
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 17:48
leuke, al die info van jullie! die site van extrafilm had ik ook al eens gezien. je komt maar af als je tijd hebt, jacqueline! ook zonder boekje hoor, hihi!
Back to Top
qwerty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 17:50
de foto's zijn heel erg goed, dus ik zou het doen.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 18:33
Ik heb al een paar keer zo'n boekje van ongeveer 10 euro laten maken, dat is ietsjes groter dan een foto-formaat van 10x15, dus op elke bladzij 1 foto is wel normaal. Als je meer foto's op een bladzij doet (van zo'n boekje) worden ze wel heel klein. Ik vind de boekjes wel heel leuk en mooi, ik vind het leuker om zo je foto's te presenteren dan in een 'ouderwets' fotoalbum met losse foto's. Maar ja, ik weet niet hoeveel boekjes je zou willen laten maken, met een tientje per boekje kan het nog aardig oplopen natuurlijk.
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 18:38

Ik heb bij Blokker een verjaardagkalender laten maken, voor mijn zoon in Australië, die volgende week trouwt, met foto's van zijn familie hier.

Was heel mooi geworden, je kunt dan ook meerdere foto's op een bladzijde zetten, met tekst erbij, de prijs viel best mee , ongeveer €17,00.

TONY
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 21:25
afgesproken
Groeten Jacqueline
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 21:28
het zouden 4 boekjes worden, dus eerst even gaan tellen wat de zwarte sok doet...  En ze zijn net al allemaal jarig geweest, dus dat kan ook niet meer, kerst is dan weer zo ver weg...
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2010 om 22:29

Kijk een linkje van pixum, denk aan wel aan dat 50 pagina's we 25 zijn. beide kanten wordt gerekent als  pagina.

http://www.pixum.nl/fotoboek/easybook_klein

All you need is love.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns