Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenlaatmaar

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2010 om 13:45
Overigens kun je hinderlijke stuurders van PM's laten blokkeren. Dat staat in de regels van de hobbydoos.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2010 om 20:14

Het kan natuurlijk altijd dat het gewoon echt piepjonge ukjes zijn.En hier weten we altijd wie,wanneer waar is en gaan ze stipt als de oude hen roept naar hun bedje.Kwebbelend en giegelend.

Maar...ik hoor van andere ouders dat dit bij anderen niet zo verloopt

...zo is er een jongen uit de klas van Toverbloemenprinses(14j) die (na zitten blijven ondertussen al 18 is) geen uur geeft van slapen gaan(hij vertoeft op zijn kamer en speelt de hele dag en nacht spelletjes)eet bv om 10u restjes warme maaltijd van vorige dag als ontbijt of eet niet.Geen wasje...geen plasje!Hij leeft zo erg in z'n beperkte leventje en beseft niet wat kan en wat niet.Wat ontbreekt er?Structuur!De ouders hebben geen kracht om hem bij te sturen...op school lukt dit een beetje.Daar snapt hij niet z'n persoonlijk belang van zijn eigen hygiene(wasbeurt) maar snapt hij dat geurhinder voor de rest van de klas echt onuitstaanbaar is.Dus vanaf september zal hij na een periode van afkicken weer beginnen glimmen van geel-bruin naar een roze biggetje.Met afkicken bedoel ik dat hij enorm veel last geeft van terug buiten te komen...verslaafd is aan spelletjes en toch wel een 8 tal weken moet ontwennen.

Hij adoreert toverbloemenprinses en wij hebben hem graag maar Toverbloemenprinses die dus ook auti is en overgevoelig is op haar neus(overontwikkeld geurproses) kan dus al z'n intense geuren niet aan!

Ben net bij mensen geweest die superlief waren en die aan de lieve meid 3 supermooie lappen patchworkstof gegeven hebben(omdat ze er haast over kwijlde).Die zitten dus nu in de wasmachine om enkel nog naar soupline lavendel te ruiken..Ze heeft het dus wel wat erg maar om jullie te doen inzien hoe erg dit wel echt voor haar moet zijn!

Ik weet het...ik heb weinig voeling meer met hoe gewone kinderen zijn.Perlefientje is zo zelfstandig (steeds geweest) en de andere twee zijn anders)

Maar ik denk toch 12 jaar? Lieve kind als je nog es meeleest of aanwezig bent? Kruip in je bedje en schrijf ons als het dag is.Wij weten graag met wie we praten en beschrijf je zelf dan es grondig en zeg ons waar je mee bezig bent of wat je wilt kunnen...we komen er dan wel uit...

Gewoon een handwerkende mama.Perle.

Back to Top
Lintequess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2010 om 20:20
Wow, Perle, wat heb je dat mooi verwoord.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns