Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenff mijn hart luchten

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 10:47
De mensen verwachten vaak dat ze maar een paar dubbeltjes hoeven neer te tellen voor je breisels en haaksels, ze hebben geen idee dat je zoveel geld voor een kraampje en eerder voor het materiaal kwijt bent. Je zou ook heel veel moeten verkopen voor je een beetje winst maakt, die kraampjes zijn veel te duur en de kijkers-maar-niet-kopers zijn niet goed wijs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 10:51
Ai Eugenie, laat het niet aan je hart komen! Die mensen weten niet wat ze missen! 

Ik heb ook op de markt gestaan een dikke maand geleden (samen met mijn tante die beren verkoopt) en we hebben ook niet veel verkocht... Het was wel heel gezellig met ons tweetjes en we hebben er samen een leuke middag van gemaakt. Juist jammer dat mensen geen handgemaakte (gehaakt) beren/knuffels wil kopen... Maar in september doen wij ook weer een poging.
Dus, laat je er niet door ontmoedigen, je maakt echt wel leuke dingen! Je moet gewoon de juiste mensen vinden die het willen .
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 15:08

...wat raar , en erg voor jou,  JE SPULLETJES zijn echt PRACHTIG.........

en wat betreft de huur van een kraam dat is echt veel.....en dan is 15 E, nog goedkoop bij sommige gemeenten/organisators , moet je nog wel het dubbele betalen 

ik vind het eerlijker als je naar je verkoop moet betalen, maar ja meestal is dat weer niet te controleren .

groetjes geesje
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 15:24

Nu zeker Eugenie daar sta je toch wel ver boven he, laat ze maar lekker kletsen. Als ze er voor moeten betalen hoeven ze het niet maar O wee als je het weg geeft dan is het ineens allemaal super mooi. Tegen mij zeggen ze ook altijd O wat maak je leuke dingen, als ik dan iets weg geeft dan zijn ze O zo blij, maar zeg je dat je het verkoopt dan is O. Bij mij wil die verkoop voor het goede doel ook maar niet lopen.

Maar jij maakt hele mooie dingen dat zeggen we hier allemaal dus geloof ons maar en laat die sukkels maar door lopen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 15:30

klopt Lidia, gratis willen ze die leuke spulletjes zeker en vast!  Je niet laten weerhouden om gewoon door te gaan dus, JIJ vindt het leuk, dus een ander moet maar doen en laten wat die zelf wil...

Ik stond dus voor de eerste keer op een rommelmarkt, (na een paar keer kerstmarkt) en dat viel mee, maar het waren vooral jonge gezinnen (moderne!) die dit werk wel waarderen... "Onze" generatie (helaas raar maar waar) keek vaak inderdaad of je er eentje mankeert...  Gewoon laten doen, ze weten niet hoe leuk handwerken is!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 17:11

Niks van aantrekken Eugenie,

die dommerikken weten niet wat mooi is en dat handwerk enige stukjes zijn

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 17:14

Wat een belachelijke mensen Eugenie, daar trek je je toch zeker niets van aan??

Lieve groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2010 om 21:05
't Is best lastig als mensen zo raar doen, het zijn toch jouw met liefde gemaakte spullen. Maar zoals de anderen ook zeggen, trek je er niets van aan en blijf gewoon mooie dingen maken. Aan de ene kant willen mensen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en aan de andere kant geven ze bakken met geld uit aan onzin dingen.

Ik heb ook zo'n ervaring. Wij stonden met de Koninginnenmarkt met een doos vol klein speelgoed voor 10 cent per stuk. Veel kinderen pakten er iets uit, maar mochten het van hun ouders niet kopen. Naast ons stond een als indiaan verkleedde man die leren armbandjes verkocht voor 3,50 per stuk. Dan kochten ze wel voor het hele gezin armbandjes en het stukje speelgoed van 10 cent mocht het (inmiddels huilende en zeurende) kind niet hebben!

Blijf erboven staan !
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2010 om 18:01

Hey Eugenie,

Laat je niet doen door enkele duffe en suffe mensen die niet beseffen welke waarde een eigengemaakt cadeautjes heeft !!! Moest je ze gratis weggeven... je kraam zou in één, twee, drie geplunderd zijn... maar in hun zak tasten... o jee !!! Laat je niet kennen, en doe gewoon verder zoals je bezig bent !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 11:59

Heb ik ook hoor ..........troost je maar..........ik denk zo de mensen hebben alles al .

Ga tegenwoordig met dat idee ergens staan dan kan het nooit tegenvallen echt waar.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.031 seconden.
Lang Yarns