Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenpipoos

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: pipoos
    Posted: 19 Augustus 2010 om 22:57
Was ik vanmiddag in mijn pauze even bij Pipoos naar binnen gelopen, zie ik daar een paar manden staan met katoen. Wel 2 euro zoveel per bol, maar toch.... ook hier krijgen ze in de gaten dat haken en breien helemaal niet oubollig is. Wisten wij toch allang 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2010 om 23:07

Toch is het vreemd. Ik was deze week bij ons in het centrum bij een wolhal. Ja zo heet het. En vraag of ze ook oogjes hebben voor gehaakte dieren. Nee hoor die hebben wij niet wij zijn geen hobby winkel maar een handwerkwinkel.

Euh?

Ze verkopen wel de boekjes met amigurumi patronen, haaknaalden, katoen en ander wolsoorten. Is handwerken dan geen hobby.

Ik ben de kluts een beetje kwijt.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2010 om 23:22
Ik weet niet of je in een plaats woont waar een redelijke V&D is. Daar verkopen ze oogjes waar je zelf nog lijm op moet doen. Bij ons hebben ze die in een paar maten.Bij de HEMA verkopen ze oogjes met een lijmlaagje (dmv een stickervelletje) in verschillende maten en in dat zakje zitten ook een paar oogjes met oogschaduw en wimpers.
Toen wij in onze vakantie een dagje in Den Haag aan het shoppen waren, waren we ook bij een winkel waar ze (volgens mij) faillissementsverkopen doen. Daar heb ik een aantal zakjes met oogjes weten te scoren voor € 0,59 . Bij de HEMA kost zo'n zakje € 1,95 en bij V&D € 3 zoveel, maar daar zitten er ongeveer 100 in
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2010 om 08:08

Nee ik woon in het Noorden en weinig van die grote zaken. En ik heb liever veiligheidsoogjes. Aangezien onze kids alle beesten overal mee naar toe slepen. Dus ze moeten dan wel vast zitten. Ben er alleen nog steeds niet uit waar ik ze het goedkoopst kan kopen.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Jolanda_25 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2010 om 10:17
Ben je een beetje van het bestellen op internet? Deze winkel (zit in Enschede) http://www.hbmonique.nl/webwinkel/-c-787_788.html verkoopt namelijk allerlei soorten oogjes. Zelf heb ik er goede ervaring mee! Goed spul en snelle verzending. Scheelt je weer een tripje naar de winkel!
Groetjes Jolanda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2010 om 21:55
Maar je had wél gelijk, wie Amigurumiboekjes en katoen verkoopt, hoeft niet gek op te kijken van de vraag naar oogjes. Wij hebben een winkel met "Alles voor uw hobby", ja schilderen, tekenen, kaarten maken, maar heeeeelemaal niets op het gebied van haken en breien, zelfs niet meer de punnikklossen met 4, 6 of 8 spijkers die ze vroeger hadden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns