Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenVoorstellen: Spetter.

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2010 om 01:41

Wat leuk om te lezen dat er zoveel dierenvrienden onder de hobbydoosjes zitten. Zelf heb ik altijd twee katten gehad, toen die overleden, had ik een tijdje niets. Maar mijn man zei op een gegeven moment zullen we weer voor een leuk poesje gaan kijken, want ik was niet zo vrolijk ik miste mijn katten, maar om meteen weer nieuwe te nemen nadat die andere zijn overleden kon ik niet, ik vond het zo van O die weg dan neem ik gewoon andere.

We hebben toen weer twee andere genomen, heerlijk wat was het weer gezellig he van die lekkere knuffeltjes in huis. Toen heb ik nog een katje gevonden langs de kant van de weg, was aangereden denk ik, ik heb hem naar de dierenarts gebracht. Ben sávonds weer terug gegaan om te kijken hoe het ging, ze was geholpen want haar neusje was gespleten. Het was vrijdag en ik vroeg de dierenarts of ik haar mee mocht nemen voor he weekend, ze was vreselijk mager en zat heen en weer te schommelen op de bank. Ik heb haar lekker verwend, en heb gevraagd of ze bij me mocht blijven aan de dierenarts.

De dierenarts heeft een advertentie gezet waar niemand op af kwam, dus is is bij ons gebleven. Toen gingen wij verhuizen naar Australia, de katten waren toen ondertussen erg oud geworden, en het was niet verstandig om ze mee te nemen, dus wij zijn een goed tehuis gaan zoeken. We hebben een hele fijn man gevonden die zelf ook altijd oude katten nam omdat bijna niemand die neemt.

Maar heel triest in dat jaar overleed een van onze katten aan ouderdom. en de ander was nog heel erg fit net zo oud maar hij rende en sprong nog rond als een jonkie. Maar hij at zo vreemd op eens, dus ik kijk in zijn bekkie zie ik iets zitten, meteen naar de dierenarts. Had hij een gezwel en ze konden niet opereren want zijn hele onderkaak zou dan weg zijn. We hebben hem nog even gehouden ik gaf hem eten uit mijn hand maar het kon niet meer, zielig om de scheet te horen janken dat hij honger heeft en dan bijna niet kunnen eten. Dus wij zijn naar de dierenarts gegaan en die zei je kunt hem beter laten inslapen, want als het erg word dan is het niet leuk voor hem. Wij dachten we kunnen hem niet laten dood gaan van de honger, dus hebben hem laten inslapen. Want het gezwel groeide ook heel erg hard.

Toen hebben we onze laatste lieverd die we hadden gevonden naar die meneer gebracht, en zijn er ook nog eens geweest voordat we vertrokken en ze heeft het daar goed getroffen.

Sinds we hier wonen hebben we geen katten. Ik zit hier met tranen in mijn ogen dit aan jullie te schrijven, want nu denk ik weer terug aan mijn lieverds.

Groetjes, Lidia

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2010 om 09:58
Snap ik Lydia

Net als jij heb ik ook een kat gevonden langs de kant van de weg, gewond en bijna dood. In mijn fietstas mee naar huis, het was weekend dus hij bleef bij mij.

Naar de dierenarts, en weer naar huis met inmiddels Dopey gedoopt.

Naar de politie gebeld om hem op te geven. Vroeg de agent de kleur, die wilde ik niet geven. Ik was boos en emotioneel op dat moment. Niemand verdient een kat als er zo mee wordt omgesprongen. Na veel heen en weer gepraat gaf ik de kleu: zwart. Ik zei er meteen acher aan: de eigenaar krijgt hem niet terug.............over mijn lijk.

Er is niemand voor gekomen en Dopey is hier al ruim 5 jaar. Hij is heel speciaal in zijn doen. Ik woon op een flat en hij gaat als enige aan de voorkant op de galerij aan de wandel. Hij loopt niet weg.

Twinkie, een kater van ongeveer 14 jaar is een zwerver en hier uitgekomen.
Pebbles is er een van een zwerfkat, uit de opvang hier gekomen.
Muts komt van de boerderij (2001).
Hummer is gevonden als kitten van 5 weken op straat en samen met Dax uit dezelfde opvang hier komen wonen. Dax is 3 jaar geleden overleden.
Kira uit het asiel, is 2 jaar geleden overleden.

De liefde voor je dieren Lidia............blijft leven in je hart. Wat is de reden dat je nu geen katten hebt ?
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2010 om 11:33

Hoi Hoi,

Ik heb je even een pm gezonden.

Groetjes, Lidia

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2010 om 15:37
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns