Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenPlaats ruimen!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Plaats ruimen!
    Posted: 13 September 2010 om 19:14

Och lieve mensen!Genoeg is genoeg!!!!

Als medebewoner en meest schuldige van een gezin met 3 opgroeiende dames en een man die serieus kan hamsteren vind ik het welletjes.

Dit wil zeggen...er woont hier nu eenmaal een zotje op gebied van wol en stofjes en die kan er wat van.Zo liggen er hier nu een gigantische steeds aangroeiende hoop stof en een fortuun aan breiwol!.Een probleempje lijkt me dat ik haast m'n hobbykamer niet meer in kan.Dus...ik krijg het nu!

Resultaat uitmesten! Gelukkig is er de hobbyclub waar ik elke do. naartoe ga.Die kunnen als eerste rammelen.

De speelkamer word volledig leeggehaald want de dames zijn die fase ontgroeid.Krijgt die kamer een andere functie.Ik denk zo'n hoe noem je dat?Een soort inloop kleerkast!Yep,klinkt steeds beter want met die madammen hier niet te doen en moest ik nu es niet zoveel sjaals en truien breien zou het ook al wat beter gaan!

Het teveel aan spullen begint me te versmachten!

ik probeer te denken zoals je soms ziet op tv...wat je de laatste ...tijd niet gedragen hebt...buiten.Hier is het meer van wat staat er hier en word er niet gebruikt?Het is begonnen met m'n senseo...die staat hier leuk op het aanrecht maar soms word het wel wat krap en...

Senseo? Leuk maar ...niemand lust die!jakkes!Een gewone koffie of een cappucino ,jammie!!!Dus buiten.Oef en lekker...ruimte bij(kan zo heerlijk aanvoelen!

Ijsmachine,broodmachine,scanner,typmachine, extra tv, BUITEN!Allemaal individueel best leuk maar alles met pensioen!Ik doe het niet meer.

Altijd maar springen om alles zelf te maken? Phoe!!!!Ben geleerd!

Iedere ruimte bij heeft ruimte in mijn hoofd!Echt wel,het doet zo'n deugd!Ik wil mijn huis gebruiken.Mijn kasten zaten vol met ongebruikte spullen en bepaalde belangrijke dingen konden gewoon niet meer in de kast.En dan te bedenken dat ik een ruim huis heb en

Neen lieve meisjes...het ligt echt (niet alleen )aan mijn wol!!!!Maar het is ook wel schuldig,hé?geef ik toe!

Ik voel me in een opruimende en opgeruimde bui!!!!

Morgen ga ik weer door met ruimen!Nu kids honger!!!!!!!

Perle.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 September 2010 om 19:20
O wat herkenbaar, Perle. Ik probeer te zeggen dat alles wat een jaar niet gebruikt is, weg kan, maar dat is zo moeilijk. Daarom heb ik nu een tafel gehuurd op een vlooienmarkt zondag 26 september. ER GAAN OOK EEN PAAR BOLLEN WOL DE ZOLDER VERLATEN! Help, ik wilde daar altijd nog poppenondergoed van maken. Er staan al wat dozen beneden met boeken, huishoudspulletjes, spellen en films. Misschien maak ik helemaal geen winst, maar wel in ruimte, want het onverkochte spul gaat 's maandags naar de kringloop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 September 2010 om 20:03

ik heb dat onlangs weer gedaan maar vrees dat ik weer in een aankoopbui ben , vorig weekend ook naar een rommelmarkt geweest en ja hoor , ditjes en datjes kan ik gebruiken en jaa dat ook! de kids zeiden ook die lamp wil ik voor op de kamer , dat schilderij zal mooi zijn ... pfff voor ik het wist was ik met een halve koffer volgeladen al terug naar huis gereden

ps : moest er iemand een printer met scanner teveel hebben en verkoopt voor laag prijsje houd ik me aanbevolen

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 September 2010 om 20:03

Willen jullie mijn zolder misschien ook onderhanden nemen. Het zou heel erg fijn zijn. Ik blijf het uistellen. Het hele huis ben ik rond geweest maar de zolder. Er staat echt zo ontzettend veel wat niet meer gebruikt wordt. Vooral kleding dat mogelijk van de oudste voor de jongste gebruikt kan worden. Maar eigenlijk gewoon verkocht zou moeten worden. Zoals zoveel maar dat neemt weer zo veel tijd. Ach ooit ga ik er ook ruimte creeeren. Want het geeft inderdaad heel veel rust in je hoofd.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 September 2010 om 20:07
Heerlijk hé dat opruimen. Ik kan er maar niet toe komen, maar ik weet wel dat het ruimte in je huis en rust in je hoofd geeft. Maar om mezelf ertoe te zetten........ 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 September 2010 om 20:07
Heeeeeeeeel herkenbaar
Ik ben de afgelopen tijd aan het ruimen geweest en krijg nu overzicht...........maar niet voor lang denk ik. Nu past alles precies overal in (opbergsysteem), dat wordt dan weer te krap etc.

Mijn dochter lacht zich af en toe een bult. Loop ik van hier naar daar om het een en ander bij elkaar te zoeken.........want net dat ene wat bij het andere past ligt ergens.

Wens ik je veel opruimplezier
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 September 2010 om 20:58

Hahaha........inderdaad erg herkenbaar......echter een paar keer achter elkaar grondige verbouwingen hebben wil ook een hoop troep doen verdwijnen, hoor, zeg ik uit ervaring.....!

Heb zojuist mijn tijdelijke thema hoekje leeggehaald. Dat was een ruimte die bij onze nieuwe woonkamer gaat horen. We hebben een houten wand in huis, om de nieuwbouw en de oudbouw te scheiden.

Mijn man heeft er een nis in gemaakt, van ongeveer 2.5 meter breed bij 1.50 meter diep. Daar heeft de kerstboom gestaan, en pasen en voorjaar hebben er als thema gestaan, maar nu moet ik het toch echt weghalen.......EINDELIJK!! Woensdag worden de leidingen in de nieuwbouw gefreesd. Vreselijke zooi natuurlijk, maar ik ben zoooo blij dat we weer verder gaan, het was te druk de laatse tijd. Maar nu kunnen we, hoop ik op korte termijn eindelijk weer normaal wonen beneden!!!!

Ben helemaal blij........

groetjes
Iris
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 September 2010 om 21:45
Oh wat herkenbaar.
Heb 2 weken geleden samen met manlief onze kledingkast
uitgezocht. 3 grote blauwe vuilniszakken zijn naar de
kledingbakken van het leger des heils gegaan, Heb echt het
motto aangehouden, dit jaar niet gedragen ? weg ermee.
moet wel bekennen dat ik net ervoor in de stad bij de
opruiming veel leuke zomerkleding heb gescoord
Allemaal onder de vlag van "in oktober ga ik nog een weekje
naar Turkije " en dan mag het. Ja toch?
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 September 2010 om 21:48
wat geweldig om op te ruimen hé.
het is even een boel werk maar als het straks af is dan kun
je trots kijken naar het resultaat.
heel veel succes met alles.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 September 2010 om 06:25

Heerlijk dat opruimen,geeft ook zo lekker opruiming in je hoofd en scheelt vaak een hoop zoektijd.

Ik ben zelf een redelijk opruimerig mens,eens per jaar de zolder,overbodig gaat meteen weg.Neemt niet weg,dat ook bij mij spullen staan,waar ik geen afscheid van kan nemen.

Succes met het ruimen.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 September 2010 om 09:45
Succes met het opruimen ,hopelijk komt het niet te snel terug want dan zien ze weer iets anders.Mijn dochter is op haar kamer begonnen ,ze gaat van haar eigen geld nu ze werkt een nieuwe slaapkamer kopen hopelijk blijft hij proper en niet terug rommelig
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 September 2010 om 15:03
ik ben al vaak begonnen met opruimen, maar het lijkt wel of de zolder steeds kleiner wordt?
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 September 2010 om 23:21
o wat goed van jullie ik wilde dat ik iets van jullie had, ben zo verkocht aan  mijn spulletjes,en heb toch zo veel van alles help ik wil ook ruimte
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 September 2010 om 19:01
Ik ben momenteel ookdruk met het opruimen
van de zolder en mijn hobbykamer.Er stonden hier 4
kastjes met hoobyspullen en nu staat alles netjes in 1
kast.Daan's kleren zitten nu in een nieuwe klerenkast
op zijn eigen kamer dus hier is lekker veel ruimte.
Mijn kast waar de barbie's in "woonden"is nu dus alleen
gevuld met hobbyspulletjes.Er komt naast deze kast een
nieuwe kast die alleen gevuld word met nieuwe barbiekamers.Heb zoveel spulletjes voor de b arbie
dat de andere kast te klein werd.Hopelijk kan ik hem
volgende maand halen en kan ik weer lekker beginnen
met het aankleden van het barbiehuis.
Succes meid met ruimen.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 September 2010 om 12:58
Alle spullen voor de vlooienmarkt staan klaar, dat ruimt lekker op, MAARRRR toen waren ze bij de Wibra nieuwe wol in de loketkast aan het stoppen en om ze te helpen dat niet te moeilijk te maken heb ik een baal van 10 bollen donker jeans blauw gekocht. Terwijl ik me net daarvoor bij Zeeman vreselijk had lopen inhouden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns