Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWelke hobbies nog meer?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 13:17
Wenke, ken je Juliet Marillier? Ik heb vandaag Hartenbloed gekocht, net nieuw uit. Ik heb alles van haar. Ze verwerkt nog al eens oude sprookjes in haar fantasy romans.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creatiefe ideen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 13:24
nou behalve handwerk,ik vind ook leuk fietsen ( als het mooi weer is  )  winkelen.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 17:20

Oh jee, naast breien, en haken, vind ik puzzels oplossen , vissen op zee, (samen met manlief) , internetten, computers installeren, kaarten maken, kleding naaien, lezen, schilderen in huis,  ook wel heel erg leuk.

Maar ja, je huis moet ook bij gehouden worden, en een hulp heb ik nietdus dat hoort er ook nog bij.

Ik heb altijd genoeg te doen, en tijd tekort.

groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 19:25

Zoals zovelen hier, genoeg te doen en altijd tijd te kort !!! Wat ik allemaal doe : haken, breien, kaarten maken, lezen (ga trouwens eens op zoek naar een boek van Karin Slaughter, lijkt me een genre dat ik ook graag zou lezen), wandelen, fietsen...

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 20:47
Ik vergat nog patience en Catan op de computer spelen. Vroeger ook Sims.

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 20:53
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

Zoals zovelen hier, genoeg te doen en altijd tijd te kort !!! Wat ik allemaal doe : haken, breien, kaarten maken, lezen (ga trouwens eens op zoek naar een boek van Karin Slaughter, lijkt me een genre dat ik ook graag zou lezen), wandelen, fietsen...

de boeken van Karin kan je los van elkaar lezen maar ook als serie. Dat maakt het ook zo leuk en boeiend. Bij 1 van haar laatste boeken heb ik zo zitten grienen uit onmacht en nijd De Slaughter fans weten dan vast wel welk boek en waarom dat was

O ja Tess Gerritsen is ook steengoed! Net als dan Brown (da vinci code) smullennnnn
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 21:43
Wat jammer eigenlijk dat er ook af en toe nog moet worden gewerkt.....zo te lezen zijn we daar allemaal veeeeeeeel te druk voor...
groetjes
Iris
Back to Top
Mirretje1 View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 22:21
Breien heel lang niet gedaan in iedergeval niet met de hand, maar nu de knifty knitter ontdekt en ben ik daar mee aan het stoeien. Op hobby gebied, ik hou van afwisseling heb niet de rust om te lang bij het zelfde te blijven.. Wat heb ik allemaal al gedaan.......origami, filigraan fimo poppen gemaakt, beren, borduren,kraaltjes bomen, kaarten maken, en heb sinds een jaar de cricut (snijmachine) Oh , ben altijd wel weer in voor iets nieuws. Stempels inkleuren (nieuwe hype van mij)  en kan wel doorgaan maar dat doe ik nietEn verder hou ik van medische en gewone trillers om te lezen en thrillers op de tv
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 22:28
na al het haken heb ik nog twee grote passie's  , namelijk tekenen ( cartoon , pastel , modeltekenen , alles probeer ik wel uit ) en dan natuurlijk mijn aquarium , voornamelijk dan het proberen kweken van bepaalde visjes en dan m'n garnaaltjes
Back to Top
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 22:39

Wat een leuk onderwerp!!!

'k Heb veel hobbies: bij vlagen lezen (historische romans), tekenen, schilderen, bloemschikken, fotograferen, vissen met man en boys, internetten, stylen in huis, winkelen, muziek luisteren(o.a. fan van andre rieu!), etc.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2010 om 22:53
Originally posted by amandel amandel wrote:

Maar ja, je huis moet ook bij gehouden worden, en een hulp heb ik nietdus dat hoort er ook nog bij.

Ik heb altijd genoeg te doen, en tijd tekort.

groetjes irene

Hihi, dit is zo herkenbaar. En daarbij werk ik ook nog 2 dagen in de week.....
Maar als ik even kan smokkelen in het huishouden, zal ik het beslist niet laten.
De boeken van Tess Gerritsen ken ik ook. Geweldige schrijfster. En de boeken van Virginia Andrews zijn ook helemaal goed. Net als Sidney Sheldon en Henning Mankell. Zo kan ik nog wel even doorgaan
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 07:56
Heb gisteren een boek van kathy kelly gekocht voor 3 euro bij de kringloop. kwam er gister avond achter dat ik hem al kende , maar net als al mijn Baantjer boeken vergeet ik de helft en kan ik gewoon opnieuw lezen.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 09:09

HALLO DAMES,

NAAST BREIEN,HAKEN,NAAIEN,BORDUREN,SIERADEN MAKEN,PUNNIKEN,KNUTSELEN MET MIJN ZOONTJE BENJAMIN,EN HET BAKKEN VAN KERST KOEKJES EN TAARTJES,

KIJK IK ERG GRAAG MISDAADSERIES,EN DAN VOOR AL DE ENGELSE,MIJN FAVORIETEN ZENDER IS DUS OOK BBC,HIHIHI.IK KIJK AL TROUW 25 JAAR EEN SERIE EASTENDERS OP DEZE ZENDER,ERG HE!!!!!

MIJN ALLER, ALLERGROOTSTE HOBBY BLIJFT KERST,EN OVER 2 WEKEN BEGIN IK AL WEER MET HET VERSIEREN VAN ME HUIS,BEN ALWEER KERSTBOMEN AAN HET HAKEN,DUS JA.GENOEG IDEEEN WEER VOOR HET VERSIEREN,HIHIHIH.

FIETSEN DOE IK OOK HEEL ERG GRAAG,DOOR WEER EN WIND MAAKT MIJ NIET UIT,HIHIHII.GEWOON EVEN ERUIT STUKJE FIETSEN HEERLIJK,.

GROETJES HESTERKG1

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 09:39
Ik ben trouwens mijn allergrootste hobby nog vergeten op te schrijven. En dat is natuurlijk mijn beren verzameling. Ik heb er inmiddels zo'n 900 die op een speciale beren kamer (en ook wel door de rest van het huis) staan. En natuurlijk de hobby die ik samen met mijn man heb motorrijden.
Groetjes Teunie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 13:24
Hester, ken je George Gently en New Tricks? Ik kijk wel altijd met ondertitels, dan kan ik het Engels beter volgen.

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 13:37
hoi hoi,
naast haken is lezen mijn grootste hobby, als het even kan
met een boek op de bank of voor het slapen gaan in bed
heerlijk nog lezen. eigenlijk lees ik alles, de millenium
triologie van Stieg Larsson is erg mooi. maar ook romans,
fantasy eigenlijk alles wel.
fotograferen wind ik ook erg leuk, ben net begonnen aan een
cursus fotografie. winkelen blijft ook leuk en oppassen op
mijn kleine vriendinnetje vind ik ook super gezellig.
groetjes miranda
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 14:07

hoi

naast breien en haken , lees ik ook heel graag vooral thrillers

aanrader jeffrey deaver en ik naai alle kleding zelf , doe ook graag tekenen en schilderen (in opdracht vaak). geef naailes en ohh ja ben ook nog 2 dagen in de week oppasmoeder. dus eigenlijk is de week te kort.

en natuurlijk niet te vergeten het huishoudelijke werk(geen hobby,maar een moet)

quality=
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 14:24

Mijn hobby is ook Geocachen, voor degene die er niet bekend mee is hier wat uitleg.

http://www.geocaching.com/

Groetjes, Lidia

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 17:21
De Millenium Trilogie van Stieg Larson heb ik in praktisch 1 adem uitgelezen. Lees vooral thrillers, dective en fantasy. Ventje zegt altijd dat ik bijna winkel kan opendoen met het aantal boeken dat ik heb . Kan geen boekenwinkel weerstaan.
Voor de rest heb ik interesse voor de pc, hou van koken (en de bijhorende kookboeken dus) en in de zomer ga ik graag fietsen.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 18:31

Och,niet echt.

Ik moet zoveel breien...want telkens ik de meisjes zie denk ik goh...en dat hebben ze nog nodig.Verder maak ik vele sjaaltjes en met naar Mechelen te gaan is het er niet op verbeterd.Heb net de sokken van leentje af en ben een baby-meisjesmanteltje aan het breien.Ben 3 schildpadden aan het maken in patchwork .Heb deze week een hoop sponzen handdoeken genaaid(in erge nood) en zou willen helemaal zot worden en een plaid haken in granny's of breien in verschillende blokken maar kan niet want de tijd is op.ga wel nog vlugkes op hobbykamer zoeken naar een wolletje voor m'n beschermengeltje dat ik nog MOET maken(voor Meia)anders krijg ik geen rustiger gevoel.

En last butt not least...heb een prachtig zoontje ingedaan ons kind Pico.Een blauwkleurige chihuahua.(is het niet juist geschreven dan doet het er niet toe!)en heb het kind een mandje genaaid met fleece dekentje.En hij komt bij opstaan en om 9u 15 enkel es gedag zeggen om te gaan plassen maar staat echter pas definitief op rond 11u-11u30.(de rakker)Heb hem een truitje gebreid en moet nog zoveel voor hem maken want die heeft het koud,hoor.De kleine uk!Hij slaapt gewoon liggend op je twee handen.Nog nooit gezien.Zo'n gerust ding.Hij is zalig en draait iedereen om z'n staart(vinger) Momenteel is hij 7 maanden zal nu vast niet meer groeien en weegt 1kg900.

M'n hobby's zijn breien,borduren,haken,patchwork,hardanger,kleding naaien met naaimachine.

Op de hobby willen ze van alles maken in gips enzo maar dan pas ik want heb niet graag dat ruwe gevoel!!!!!Brrrrrrrrrrr.Echt niet ...geef mij maar wollebollekes.

Perle.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns