Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenNu al kerst en sinterklaas?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Moonya View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Nu al kerst en sinterklaas?
    Posted: 30 September 2010 om 15:57
Ligt het nu aan mij of krijgen we steeds vroeger in het jaar kerst en sint spullen in de winkel te zien  Eind augustus lagen de kerstballen hier in de zeeman al te blinken. Dan denk ik toch dat dat niet moet mogen/kunnen hoor. Maar ja, kun je je als bedrijf nog wel permitteren om niet te volgen? Er zou een wet moeten komen ofzo die verbied om feestdagenspul zoals kerst/pasen/sinterklaas enz enz meer dan 3 weken op voorhand te verkopen. Na, ik heb gezegt hihi
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 16:02

daar ben ik het ook mee eens , ik durf al bijna mijn kids niet meer mee te nemen naar zo'n dergelijke winkels , je kent dat wel he , ow sinterklaas mama !! en dan alle dagen erna de vraag , wanneer komt de goede sint nu??

ook verjaart mijne jongste net op 6 dec , dus hij weet dat hij dubbele cadeautjes krijgt

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 17:00
Las daarstraks reclame van een tuincenter in de buurt dat op 8 oktober de kerstmarkt opengaat. Heb gisteren pas mijn haloweendecoratie bovengehaald. Dus moet ik eigenlijk als ik binnen twee weken thuiskom van vakantie mijn kerstgerief al gaan zoeken??? Waar gaat het heen, binnenkort moet ik met kerst paasdecoratie plaatsen of wat!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 17:44
Oh uit m'n hart gegrepen! Ik heb er zo'n hekel aan! Voorpret is niet leuk als het 3 maanden moet duren. Het ergste vind ik dat de 'kerstspullen' er al zijn terwijl Sinterklaas nog moet komen. 'Kerstspullen' tussen aanhalingstekens, want wat er in de winkels ligt heeft maar bar weinig met kerst meer te maken (maar dat is een heel ander soort discussie).
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 18:30
In de aldi bij ons staat al speculaas en in de brico staan al kerstbomen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns