|
Reageer
|
| Autheur | |
egon_AmnestyNL
Newbie
Lid sinds: 10 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Onderwerp: Sjaal van hoop - Breien voor PeruPosted: 15 Oktober 2010 om 15:39 |
|
Sjaal van hoop In Peru zijn 10 jaar na het einde van een bloedige burgeroorlog nog 15.000 mensen vermist. Onderzoek naar de vermissingen en identificatie van gevonden lichamen in massagraven verloopt langzaam. In Peru komen familieleden van de vermiste mensen bijeen voor het maken van een sjaal van hoop. Met de sjaal vragen zij aandacht voor het lot van hun verdwenen familieleden. Doet u mee? |
|
|
Egon van Wees
Amnesty Nederland |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Posted: 15 Oktober 2010 om 23:42 |
|
Mooie actie maar ik brei/haak/naai me al suf voor veel andere zeer goede doelen. Maar misschien zijn er leden die wel zich willen en kunnen inzetten.
Plaats dit ook in de Margriet/Libelle/flair/viva... Breidt het breien uit ![]() |
|
![]() |
|
egon_AmnestyNL
Newbie
Lid sinds: 10 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Posted: 16 Oktober 2010 om 14:38 |
|
Hi Simone,
Goede tips! Ik zal daar zeker even naar kijken. Ik hoop inderdaad dat er zoveel mogelijk leden zijn die meedoen aan deze actie. Groeten, Egon |
|
|
Egon van Wees
Amnesty Nederland |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |