Goede voornemens |
Reageer
|
| Autheur | |
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Goede voornemensPosted: 03 Januari 2011 om 18:16 |
|
Welke voornemens hebben jullie voor 2011? Ik wil super van het leven genieten. Van elke dag en van mijn man en 2 dochters. Verder wil ik proberen om een werkje af te maken en daarna pas aan een nieuwe beginnen... dat gaat vast niet lukken ![]() ![]() ![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Januari 2011 om 18:37 |
|
Ik heb geen voornemens voor dit jaar (eigenlijk nooit omdat ik me er toch niet aan kan houden
) maar ik verwacht dat jij je zeker aan je 1e voornemen zult houden. Die tweede.....
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
JoJo
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Januari 2011 om 18:48 |
|
Dit wordt MIJN jaar ik ga eens wat minder rekening houden met de ander en meer met mezelf. En de mensen die me niet goed genoeg vinden zoals ik ben waar ik niet mezelf kan zijn ga ik weren uit mijn leven. Klinkt allemaal nogal heftig als ik het zo lees maar na een heel vervelend jaar met heel veel vervelende dingen en mensen op mijn pad wil ik dit toch echt proberen. Of het gaat lukken weet ik niet maar ik ga er mijn best voor doen.
|
|
|
|
![]() |
|
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Januari 2011 om 19:44 |
|
Ik had maar een voornemen en dat was om geen voornemens te maken.
Maar als ik vind dat iets anders moet het gewoon te doen / aan te beginnen |
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Loepke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Januari 2011 om 21:35 |
|
Jojo,ik heb net hetzelfde voornemen als jij.
Gaat niet makkelijk worden (voor mij in alle geval toch niet) Veel succes en ik zal af en toe eens aan je denken als ik zelf het gevoel heb dat het me niet lukt
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |