Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een goed begin

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 20:01
Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Heel veel sterkte en beterschap. Ik weet wat het is. Dat is heel erg pijnlijk. Bij mij hebben ze de galblaas verwijderd en weg was de pijn. HEERLIJK.

Mij is dit jaren geleden ook gebeurd na een jaar lang aankijken en veel pijnaanvallen en overgeven en alles wat er zoal bijhoort. Je kunt het niet plannen, ineens komt het weer. Hopelijk gaat jouw galblaas er meteen ook mee uit, dan ben je er maar vanaf.
Sterkte ermee in ieder geval.
Groet, Tineke01   
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 16:04
Beterschap!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 11:16
Nu het vervolg.

Dinsdagmorgen de scan en het bloedprikken, U krijgt de uitslag binnen een week. Op lunchtijd nog een tandartscontrole, alles OKE daar, en weer met koorts nar bed. Belt de huisarts om 1600 uur of ik zo snel mogelijk naar deEHBO wil gan en nar de internist vragen.

Ik graaide snel een haakwerkje, het boek de Vrijdagavondvriendinnenclub, toiletspul, pyama's en mijn medicijnen bij elkaar en een klein uurtje later zaten we voor Jan met de korte achternaam te wachten in een kamertje van gordijnen. Ik heb Ton zelfs naar huis gestuurd om even te eten. Plas, helemaal oranje, ingeleverd (na truukje met lopende kraan), vele buisjes bloed lichter gemaakt, röntgenfoto's, iedereen voelde zich vrij om even in mijn buik te prikken en te tasten en om 2100 was er een bed vrij op Cardiologie. Dat kan ik aanbevelen, alle verplegers en verpleegsters zijn daar zachthandig, vriendelijk, duidelijk en belangstellend. 's Nachts was het er superrustig, behalve dat ze om de paar uur in je vingers komen prikken voor de bloedsuiker. En woensdagmorgen om 8.30 werd ik onder zeil gemaakt en hebben ze met een buisje in mijn keel de steentjes uit mijn galblaas gehaald. De in-en uitgang van mijn galblaas zijn zo nauw dat kleine steentjes ook schadelijk zijn, vandaar dat mijn lever en alvleesklier ontstoken waren. Vóór dat onderzoek zat het infuus in mijn rechterhand, dus van haken kwam niets. Lezen ging wel. Ik voelde me gelijk een stuk beter, maar ik kreeg alleen thee en vla voorlopig.
Donderdagmorgen kreeg ik nog hulp bij het poedelen, 's middags mocht ik een boterham en een banaan en na de lunch kwam de internist vertellen dat ik nog wel antibioticapillen moest slikken maar dat dat thuis ook kon. Ton mocht me op het bezoekuur, 1400, meenemen. Thuis meteen het bed in en nu zit ik al sinds 9 uur bij te lezen en te mailen.

Hè hè Magtelt had weer wat, het is altijd hollen of stilstaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 11:29

jij bent me er toch eentje, hoor magtelt!  pffft, dat is weer achter de rug, héhé!

doe je wel nog even rustig, dat hollen lijkt me misschien toch nog geen goed idee!

veel beterschap en snel herstellen dus maar! poes op bed?

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 11:46

Hoi,Hoi,

Is de pijn nu weg?Gaan ze wel je galblaas verwijderen?Sterkte met je rustig houden

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 14:00
Zo, dat is achter de rug, en dat hollen moet je nu maar even laten . Hartelijke groeten Wil B.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 14:21

Hoi Magtelt,

Wat een verhaal. Nee hoor, niks hollen............. lekker gaan zitten achter de pc of met een haak/breiwerkje op de bank. Veel beter

Kom lekker bij meid, je hebt het verdiend. Niets zo lekker als weer thuis zijn.

Groetjes, Jessica

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 18:06
He Gelukkig, Magtelt is ook weer thuis, had dit onderwerp
nog niet eens gelezen.

Heel veel beterschap.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 19:01
Goed om te horen dat je weer thuis bent. Wat een gedoe zeg. Als je in ieder geval maar van de pijn af bent. En dan komt die galblaasoperatie nog wel. Ik zou er nu maar even van genieten dat je net uit het ziekenhuis bent en je lekker laten verwennen door Ton.
Beterschap
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 09:29
Ja hoor Chrisje, afwisselend een Obi en een Ziggy op bed. Ik heb net ook een poezenboek uit de bieb, Cleo, van Helen Brown. In het ziekenhuis heb ik de Vrijdagavondvriendinnenclub in één keer uitgelezen. Ik heb wel geprobeerd te haken, maar toen ging het mis met het infuus en zat het verband onder het bloed, dus dat was geen succes.

En hollen zit er inderdaad nog niet in. Ik ben al anderhalf uur op en duik zo nog even in bed terug.

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 09:38

Halo Magtelt,

laat je maar eens goed verwennen, in afwachting van de volgende operatie wens ik je veel sterkte en dat de pijn mag wegblijven

Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 10:54

hallo magtelt,

fijn dat je geholpen bent,ik heb dit ook gehad en moest eerst 40 kilo afvallen voor ze me hielpen,dat heeft 1 jaar geduurd met warme rijstepap en slappe thee,ik leek wel een vatten doek,hihihih bij mij is de hele gal weg gehaald,maar je knapt er wel van op,hihihihih

dus voor nu laat je maar lekker verwennen na al die pijn

beterschap hoor,

groetjes hesterkg1

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 11:04

Tjonge, fijn dat je meteen geholpen bent. je had het echt nodig zo te lezen. En wat gaat het allemaal toch traag he in zo'n ziekenhuis. Even met die overleggen, even daar na vragen. Als je dan op zaal ligt kan je je ten minste even een beetje installeren. Dat scheelt dan wel weer.

Nu inderdaad nog maar even stil blijven staan. Eh liggen natuurlijk. Straks mag je weer hollen. Maar dan niet naar het ziekenhuis. Dat is weer even voldoende geweest.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 12:26
Blij terug van jou te horen ,doe het rustig aan en sterk genoeg aan voor de operatie die volgt
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 13:05
Jeetje wat een verhaal Magtelt, wat zal je een pijn gehad hebben.
Ik wens je veel beterschap en doe het lekker een poosje rustig aan.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 17:35
Haaaaaaaaaaaaaa Magtelt, wat fijn dat je dr weer bent...een paar stenen minder gelukkig !!!! ik wens je van harte een goed herstel toe!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 20:15
Ze zeiden dat het heel kleine steentjes waren, maar er is mooi twee kilo af.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2011 om 12:00
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ze zeiden dat het heel kleine steentjes waren, maar er is mooi twee kilo af.

Da's ook een manier om af te vallen, al had je het waarschijnlijk liever op een andere manier gedaan
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2011 om 13:29
Fijn dat je weer thuis bent!
Ik wens je veel beterschap en sterkte toe
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns