Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naatje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naatje
    Posted: 21 Januari 2011 om 21:17
ben ik mis of klopt het dat Naatje al een tijdje niet langs is geweest...ik mis haar....weet iemand of ze okej is ??
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2011 om 22:35
gister nog met dr gebeld, gaat met haar, en ze is zoals jullie haar kennen druk met van alles
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 13:25
Ik vroeg me ook al af of het goed met haar ging. Ook inverband met Meia's overlijden. Fijn dat je even wat laat horen, Tineke. Hoe is het met jou?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 20:11
Hoi Marlene,wat lief dat je me gemist hebt,maar zoals Tineke al schreef,het gaat wel met mij en ik ben inderdaad altijd druk .
Mijn gewrichten,spieren zijn een beetje total los.
De gewrichten zijn versleten[artrose]en zijn te lenig,wat iedere keer een overbelasting van de spieren
veroorzaakt.Mijn rechterschouder is echt hopeloos,kan
echt niet heel lang dezelfde houding aannemen.
Ben verleden week bij de reumatoloog geweest en die heeft foto's gemaakt.Zij constateerde dus het hierboven genoemde en een vorm van fybromialgie.Alles valt voor
mij nu wel een beetje op zijn plaats maar is wel frusterend voor iemand als ik zelf wanneer je niet lekker door kan gaan.Maar goed er zijn ergere dingen.
Doe alles nu gewoon wat meer verdeeld.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 22:06
nogmaals(heb ergens anders al gereageerd en zie nu pas je replyke: fijn dat het redelijk met je gaat en super je weer te zien/lezen hier!!! Je werd gemist zie je wel !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2011 om 22:01
Balen Renate van je lijf. Het zat al een poosje niet mee. Hierdoor dus. Lastig zeg! Want gewoon alles wat meer gedoseerd doen is zeker voor jou makkelijker gezegt dan gedaan. Sterkte!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns