Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

welke kleertjes voor babypop 40cm?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: welke kleertjes voor babypop 40cm?
    Posted: 01 Februari 2011 om 17:35
Dames, help! Ik heb eigenlijk helemaal niks met het breien en haken van poppekleertjes, maar ons gezin is uitgebreid met een blote babypop van 40cm. En dat wurm moet natuurlijk wel iets aan het lijf hebben. Kan ik daarvoor de patroontjes voor de babyborn gebruiken? En: heeft iemand patroontjes voor me? Alles is welkom!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 18:17

Hoi,

Ik mail je het een en ander

Groetjes, Jessica.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 19:28
In de Andrea Kreativ staan patroontjes voor kleine poppen, 20 cm, en grotere van 30 tot 45 cm. Die staat geregeld bij de tijdschriften. Ik heb wel ouderwetse kleertjespatroontjes in die maat. Wil je die hebben? Dan ga ik zoeken en scannen. Is het een meisjespop of een babypop?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 19:51

Hoi Jessica,

Voor gehaakte en genaaide poppenkleertjes hou ik mij ook aanbevolen.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 20:28
Ga eens Hier kijken, vind je vast wel wat.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 20:46

Bedankt voor de tips en de patronen dames. Ik ga er de komende dagen eens rustig voor zitten.

Magtelt, het een een jongetjes babypop, zo leuk zeg, zo levensecht.  Patronen voor meisjespoppen zijn ook welkom hoor, want ik geloof dat onze poppenmie de smaak te pakken heeft dus er volgen vast nog meer huisgenoten. Maar voor nu zoek ik eerst vrij eenvoudige truitjes en broekjes, dus zonder roezeltjes ed.

Ik heb intussen van een lief Hobbydoosje de laatste Andrea gekregen, daar heb ik al wel iets leuks tussen gezien.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2011 om 08:09

Op deze site staan ook gratis patronen: KLIK

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2011 om 09:38
Ik ga zoeken in de 3 suissesboekjes en de poppenburda's. Mijn babypoppen zijn gewoon glad, niet anatomisch correct, maar dat zal met breiwerk wel niet veel uitmaken, ze hebben toch een luier om.

Mooi, dan heb ik meteen een bestand voor babypoppen van 40 cm. Ik houd de boel graag een beetje bij elkaar, het oude bibliotheekbloed spreekt nog wel eens.

......

Ik heb er een aantal gevonden en ga morgen scannen. Er zitten ook haakpatronen bij.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2011 om 14:26
Els, het lukt niet. Naemi heeft ze wel ontvangen, maar mijn server kan de jouwe niet vinden.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns