welke kleertjes voor babypop 40cm? |
Reageer
|
| Autheur | |
Naemi
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: welke kleertjes voor babypop 40cm?Posted: 01 Februari 2011 om 17:35 |
|
Dames, help! Ik heb eigenlijk helemaal niks met het breien en haken van poppekleertjes, maar ons gezin is uitgebreid met een blote babypop van 40cm. En dat wurm moet natuurlijk wel iets aan het lijf hebben. Kan ik daarvoor de patroontjes voor de babyborn gebruiken? En: heeft iemand patroontjes voor me? Alles is welkom!
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Februari 2011 om 18:17 |
|
Hoi, Ik mail je het een en ander Groetjes, Jessica. |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Februari 2011 om 19:28 |
|
In de Andrea Kreativ staan patroontjes voor kleine poppen, 20 cm, en grotere van 30 tot 45 cm. Die staat geregeld bij de tijdschriften. Ik heb wel ouderwetse kleertjespatroontjes in die maat. Wil je die hebben? Dan ga ik zoeken en scannen. Is het een meisjespop of een babypop?
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Haaknaald
Hobbyguru
Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Februari 2011 om 19:51 |
|
Hoi Jessica, Voor gehaakte en genaaide poppenkleertjes hou ik mij ook aanbevolen. Groetjes Els. |
|
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Februari 2011 om 20:28 |
|
Ga eens Hier kijken, vind je vast wel wat.
|
|
![]() |
|
Naemi
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Februari 2011 om 20:46 |
|
Bedankt voor de tips en de patronen dames. Ik ga er de komende dagen eens rustig voor zitten. Magtelt, het een een jongetjes babypop, zo leuk zeg, zo levensecht. Ik heb intussen van een lief Hobbydoosje de laatste Andrea gekregen, daar heb ik al wel iets leuks tussen gezien. |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Februari 2011 om 08:09 |
|
Op deze site staan ook gratis patronen: KLIK
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Februari 2011 om 09:38 |
|
Ik ga zoeken in de 3 suissesboekjes en de poppenburda's. Mijn babypoppen zijn gewoon glad, niet anatomisch correct, maar dat zal met breiwerk wel niet veel uitmaken, ze hebben toch een luier om.
Mooi, dan heb ik meteen een bestand voor babypoppen van 40 cm. Ik houd de boel graag een beetje bij elkaar, het oude bibliotheekbloed spreekt nog wel eens. ...... Ik heb er een aantal gevonden en ga morgen scannen. Er zitten ook haakpatronen bij. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Februari 2011 om 14:26 |
|
Els, het lukt niet. Naemi heeft ze wel ontvangen, maar mijn server kan de jouwe niet vinden.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |