Niet Leuk |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Februari 2011 om 12:40 |
|
Het kan ook zijn dat de verzender het adres niet goed heeft opgeschreven, onduidelijk of een fout nummer. Wij hebben eens de hele buurt rondgeleurd met een Kerstkaart die aan ons adres was geschreven. Er stond alleen een voornaam op als geadresseerde en een belangrijke mededeling van een oom, die ook alleen een voornaam had. Dus we voelden ons wel verplicht om moeite te doen.
Op Marktplaats heeft Ton een keer een misser gemaakt, hij verkocht een Schuco-auto aan de vriendin van een liefhebber, dus hij had de doos nog keurig in cadeaupapier verpakt vóór hij in de verzenddoos ging. Belt de jarige later op, had Ton de auto nog in de vitrine staan en alleen de doos verzonden! Dat heeft hij toen snel in orde gemaakt. Daar schaamt ie zich nog over. Verder is het altijd goed gegaan met aankopen, ik verwacht nu weer een Pengouinbreiboekje van iemand, die me al veel verkocht heeft. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
1gul
Duizendpoot
Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Germany Status: Offline Points: 290 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Februari 2011 om 19:08 |
|
Nou Lidia,met een beetje geluk,krijg je nu 2 cd's 1 van 2005 en 1 van 2007. Het wordt naar mij verzonden,ik stuur het dan gelijk door naar jou,daar kun je wel vanuit gaan... mijn belofte heb je!...
Liefs, Sengul |
|
![]() |
|
Lidia2
Hobbyguru
Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Februari 2011 om 20:23 |
|
Hi Sengul denk je iemand te helpen door een tip te geven over die cd op marktplaats, heb je er nog een hoop werk aan ook. Maar ik waardeer heel erg wat je voor me hebt gedaan hoor. Ik wacht geduldig af, de boekjes van Chrisje hebben ook al goed geholpen. Ik was 2 kilo kwijt in het ziekenhuis en er nu nog twee kilo af, het gaat niet snel omdat ik nog niet veel beweeg, maar hopelijk komt daar ook verandering in. Lieve groetjes, Lidia |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |