Paypal |
Reageer
|
| Autheur | |
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: PaypalPosted: 23 Februari 2011 om 20:58 |
|
Beste hobbydozen,
In een van de projecten werd er geschreven over pay-pal. Zou het misschien mogelijk zijn om dit eens heel goed uit te leggen. Ik heb er wel intresse voor maar helaas weet ik langs geen kanten hoe ermee te werken of aan te vragen. misschien zijn er onder ons nog wel die leek zijn op dat gebeid. Ik zou jullie heel dankbaar zijn. Groetjes IngeDeV |
|
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Claire
Hobbyguru
Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2011 om 21:18 |
|
Hier kan je er alles over lezen. Het is heel makkelijk en super handig.
|
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren
|
|
![]() |
|
Carola
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2011 om 21:49 |
|
paypal gebruik je vaak inplaats van creditcard. Zodra je begint met het openen van een paypal account wijst de weg zichzelf |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Februari 2011 om 08:21 |
|
En het belangrijkste is, vind ik, dat je beschermt koopt. Dus je krijgt, als je een aankoop niet mocht ontvangen, of het nog een keer toegestuurd of je krijgt je geld terug! Wij hebben ook een creditcard, maar dit is veel veiliger. Dames, je kunt tegenwoordig op marktplaats ook veel met PayPal kopen, ook dan ben je als koper beschermd! |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
inge.v
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Februari 2011 om 08:54 |
|
Je kan paypal op twee manieren gebruiken, gekoppeld aan een cc ofwel stort je geld op je paypalrekening, ik gebruik de tweede methode omdat ik dat toch het veiligste vind.
|
|
|
|
![]() |
|
EllenC
Duizendpoot
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Scotland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Februari 2011 om 12:10 |
|
geld op m'n paypalrekening storten heb ik nog nooit gedaan , het gaat van mijn gekoppelde bankrekening af of als daar niet genoeg op staat automatisch van mijn cc
je kunt ook per aankoop aangeven of het van je bank of cc af moet als je een prive aankoop doet, zeg ik koop iets van Magtelt dan kan je invullen dat het om een geschenk gaat . Magtelt hoeft dan geen kosten aan Paypal te betalen |
|
![]() |
|
GuAnita
Groupie
Lid sinds: 22 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Februari 2011 om 20:10 |
|
Tegenwoordig kan het zelfs van je bankrekening af en heb je dus geen
CreditCard meer nodig voor PayPal. Ik gebruik het al jaren voor allerlei aankopen én ook om geld op terug te ontvangen (voor mijn websitedesigns heb ik ook klanten in het buitenland ik vond dit dus ook wel zo handig ;)) Ook op marktplaats kan daar tegenwoordig mee betaald worden, zo kun je als iemand iets van je wil kopen hen een 'rekening' toesturen via PayPal. Heel handig! |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |