Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe is het met Pippie?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe is het met Pippie?
    Posted: 30 Maart 2011 om 16:32
Ik zie dat je online bent,hoe gaat het met je??
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 21:08
Na drie weken gips, zit mijn been nu ingepakt in
spalken. De knie moet helemaal recht blijven, dus achter de computer zitten gaat moeilijk. Elke keer maar snel even langs de topics "lopen" .
Over 14 dagen weer een afspraak in het ziekenhuis.
Moet mezelf elke dag spuiten tegen trombose, bbbrrr.
Went niet. Ik verveel me gelukkig niet, haak en brei er heel wat af.
En ik heb een goede verzorger!
Bedankt voor je vraag en hartelijke groeten. Wil B.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 22:03

Gelukkig dat je een goede verzorger hebt en je je niet verveelt.Kan me voorstellen dat de spuiten iedere dag voor je trombose vervelend zijn en zeker niet wennen.

Heel veel sterkte de komende tijd.groetjes

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 23:02
Sterkte met je been en met de spuiten. Fijn dat je een goede verzorging hebt. Goed ook dat je afleiding zoekt in handwerken. Ik ben benieuwd naar je creaties
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 23:33
Oh Wil ik weet precies wat je doormaakt. Gelukkig mocht ik vorige week vrijdag eindelijk stoppen met de fraxiparine. Mijn buik is een maanlandschap, blauw, zwart, rood, harde plekken en zooooooo'n jeuk.
Hopelijk valt het bij jou mee en mag je snel er mee stoppen!!!
Heel veel sterkte
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 06:20
sterkte,
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 09:28

Halo Wil

ik wens je spoedig beterschap,

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 13:05
Veel sterkte hoor ik hoop dat je snel van je spuitjes snel verlost bent
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 17:06

Oh, jezelf spuiten lijkt me inderdaad een ramp. Ik hoorde ooit iemand zeggen dat ze soms wel een kwartier met die spuit in haar hand zat. Ze had spuiten tegen migraine en zat dan met die verschrikkelijke hoofdpijn maar durfde niet te spuiten. Ik kan het me zo goed voorstellen.

'Gelukkig' is het je knie en zijn het niet je handen of polsen inderdaad die niet te gebruiken zijn. Dat zou nog veel erger zijn omdat je een handwerk hobby hebt. Maar ik kan me voorstellen dat het niet meevalt allemaal. Heel veel sterkte!!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 18:20
beterschap
groetjes Thea
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 18:30

Beterschap

Ik heb 2 jaar lang iedere dag gespoten en het heeft jammer genoeg niets geholpen

Gewoon pech hebben

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns