Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haaknaalden

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haaknaalden
    Posted: 07 Maart 2011 om 15:20

Vandaag in het bezit gekomen van een lading haaknaalden, er zitten ook van die hele dunne bij, hele hoge nummers maar je hebt bijna een vergrootglas nodig om de haak te zien! Zal er niet snel iets mee maken, maar wel leuk om te hebben. Ook een aantal haaknaalden van normale dikte , varierend tussen 3 - 8, kan dus lekker gaan oefenen met haken! Er zaten ook een paar van die tunische haaknaalden bij. Ben helemaal blij!  Ook een aparaatje, van 3suisses!! om bloemen mee te maken, misschien leuk voor mij dochter, als ze handwerkaspiraties mocht krijgen :)
Die kokertjes waar die haaknaalden in zitten zijn ook zo schattig, net van die houten breinaaldenkokers die gekrompen zijn in de was :)

Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 15:42
Dat klinkt leuk, misschien een fotootje waard van je nieuwe schatten?
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 16:12

Originally posted by elizabethh elizabethh wrote:

Dat klinkt leuk, misschien een fotootje waard van je nieuwe schatten?

moet ik me zeker eens in verdiepen hoe hier foto's te plaatsen

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 16:25
Ben echt benieuwd hoor
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
EllenC View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EllenC Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 18:10
die wil ik ook wel zien ja, vooral die kokertjes
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 18:35
Wat heerlijk zo,n nieuwe aanwinst, veel plezier ermee, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 18:41
Als je Tunisch wilt gaan haken geef je maar een gil.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 19:32
ben ook benieuwd naar het fotootje
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 19:38

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Als je Tunisch wilt gaan haken geef je maar een gil.

lijkt mij ook heel leuk om dat te kunnen, ben nu nog bezig het "gewone"haken onder de knie te krijgen, wist nog wel een beetje hoe het moest, tot nu toe geoefend met vasten, een rondje om te oefenen met meerderen, oma vierkantje, en vond ook nog een gehaakt bloemetje wat ik vorig jaar eens gemaakt heb. Moet alleen nog leren de haaknaald iets ontspanender vast te houden, heb af en toe een hele deuk in mijn vinger :)

Back to Top
SarahBellinkx View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SarahBellinkx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 12:12
Ik heb een collectie steken beschrijvingen en beginnersomschrijvingen nog ergens liggen (ooit gekopieerd uit een of ander boek).

Als er iemand is geinteresseerd wil ik ze wel inscannen en doormailen. Heb zelf al enkele baby vestjes gehaakt gaat goed vooruit!

Al wie geinteresseerd is stuur me maar een mailtje!
Back to Top
SarahBellinkx View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SarahBellinkx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 12:13
Originally posted by SarahBellinkx SarahBellinkx wrote:

Ik heb een collectie steken beschrijvingen en beginnersomschrijvingen nog ergens liggen (ooit gekopieerd uit een of ander boek).

Als er iemand is geinteresseerd wil ik ze wel inscannen en doormailen. Heb zelf al enkele baby vestjes gehaakt gaat goed vooruit!

Al wie geinteresseerd is stuur me maar een mailtje!

Het ging dus om tunische steken was ik ff vergeten te vermelden :D
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 16:06
Ik heb ook een heleboel Tunische steken ergens in een mail staan voor de liefhebbers. Ik zal het echt eens gaan proberen.

Heel aardig, Sarah, voor een nieuweling, om gelijk patronen aan te bieden. Welkom op het forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 17:52
ik heb er 3... 2,5 3,5 en 4,5 (die ik even niet kan vinden voor de moment... :-)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns