Irrland in duitsland |
Reageer
|
| Autheur | |
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Irrland in duitslandPosted: 03 April 2011 om 15:48 |
|
hoi hoi ben ik weer es even wij zijn gisteren met de buren en alle kids naar Irrland geweest een leuk speel/pretpark voor het hele gezin in duitsland entree is 4,50 per persoon ongeacht leeftijd we hebben meteen een jaarkaartgekocht 2volw 3kids 50 euro er is veel zand en water veel glijbanen fietjes autootjes waar de kinderen onbeperkt opkunnen dieren koeien paarden geiten kippen enz je mag eigen proviand meenemen en zelfs barbequen overal staan tafels bankjes ligbedden echt geweldig bolderkar kan je huren (is wel aanteraden met de zand en graspaden Buggie niet zo handig) we hebben niet alles kunnen doen en zien maar dat komt de volgende keer zelfs de ijsjes fritjes enz wat je wel daar wilt kopen is niet zo erg prijzig wij betaalden 1 euro voor een calipso of een cornetto wij hebben het heel leuk gahad en voor ons maar een half uurtje rijden |
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
L33ntje
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2011 om 16:19 |
|
Irrland is geweldig ! Jammer dat het zo idioot ver weg ligt, maar wie in Noord-Limburg woont is spekkoper ja. Heel veel lol voor heel weinig. Helaas zijn mijn kinderen inmiddels net iets aan de oude kant om die hele reis nog te maken (al zou mijn jongste nog wel willen), maar het is onze laatste vakantie in Limburg het hoogtepunt van de vakantie geweest. (Ook omdat we er waren op zo ongeveer de enige zonnige dag).
Vooral met jonge kinderen is het toppie ; maisdoolhof, luchtkussens, maiszwembad, speeltuinen, maar het hoogtepunt was toch wel de waterglijbaan, die nog het beste glijdt in je blote kont, zoals alle aanwezige kinderen al snel ontdekten. Waar vind je in Nederland nog ZO veel onschuldige lol voor ZO weinig geld ? Juist ; nergens dus. Hele dikke aanrader. ![]() http://www.irrland.de |
|
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2011 om 16:44 |
|
Ziet er erg leuk uit. En idd niet zo heel duur voor een
dagje uit. |
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 April 2011 om 18:01 |
|
nee de tarieven die dierentuinen en pretparken hanteren zijn erg hoog nu kunnen we een heel jaar plezier hebben voor een heel stuk minder gaan we ook zeker doen!! bedankt voor het plaatsen van de foto Leentje |
|
|
Chris
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2011 om 13:53 |
|
Klinkt heel gezellig. Zeker iets om in onze achterhoofden te houden. Als we eens in de buurt zijn en Manuel is een stukje groter... Trouwens leuk dat je weer even langs komt, Chris! |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 April 2011 om 13:14 |
|
Wat lijkt me dat leuk zeg! Inderdaad wel ver weg, maar op vakantie kunnen we best eens in de buurt komen..
|
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 April 2011 om 18:41 |
|
het seizoen is van maart tot en met oktober ( ik schreef het hele jaar maar dat is niet zo bedoelde de hele zomer sorry )
|
|
|
Chris
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |