Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geen upload meer beschikbaar

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: geen upload meer beschikbaar
    Posted: 04 April 2011 om 18:29

deze kan gesloten worden

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 18:52
Ga jij eens gauw aan je omslagdoeken haken!
Meid, wat een leuke dingen heb je gevonden
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 18:57
Ik hop dat ik 305 word
Dan heb ik nog tijd om alles te maken
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 19:06
WAUW echt super leuke patronen! Vooral die beertjes vind ik echt heel aandoenlijk. Bedankt!
en dat van 305 dat geldt ook voor mij:P
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 19:31
wat leuk al die reacties. tja kleine moeite heb de link  van het forum vandaan ben alleen nu even alles aan het uitspitten en dan kom je veel tegen:) zal nog wel is ff verder kijken
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 19:41
die zijn werkelijk prachtig Heel erg bedankt voor al die
leuke dingen
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 20:22

GEWELDIG AL DIE LEUKE PATRONEN VAN JE. SOMMIGE HEB IK AL WEL MAAR EEN HELEBOEL  DUS NIET. VRESELIJK BEDANKT.

ENNE.... WANNEER KUNNEN WE     TIJD     VAN JE DOWNLOADEN???? HA HA.

Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 20:32
ooohhhhh dream toys!
Heel erg bedankt daar was ik nog naar opzoek!
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 09:19
Super wat een leuke patronen allemaal. Mijn man word
helemaal gek als hij ziet wat ik heb gedownload dus ik ga
ze maar gauw in mapjes plaatsen . Was er idd maar meer
tijd in een dag
groetjes miranda
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 10:57
Heel leuk, heb er al een hele boel aan het downloaden geweest en ben nog volop bezig... ik heb ook geen idee wanneer ik alles zou kunnen maken , ben voor de moment al met 3 dingen tegelijk bezig...
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2011 om 16:32
Help,het downloaden werkt wel maar mijn computer opent de dokumenten niet,heeft iemand enig idee?
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2011 om 16:47
de meesten zijn met winrar dus winrar gratis downloaden
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2011 om 16:59
Ik had dat inderdaad in een ander topic uitgelegt, aleen zijn er twe topics met links weg. zie ze nergens meer . Jammer stond veel tussen en heb er best wat werk aan gehad
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2011 om 17:39
hartelijk bedankt !!! wat mooie dingen allemaal , waar vind je die allemaal toch ? hihihi
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2011 om 17:58

Ik ben al de hele dag aan het zoeken naar die andere links ben eindelijk op mijn eigen pc om te downloaden van al die mooie patroontjes kan ik ze niet meer vinden, dacht dat ik gek werd maar ze zijn dus inderdaad weg.......... erg jammer ook voor jou Chantal al het werk voor niets.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2011 om 18:27

ja ik zie ze ook niet meer, maar als je  deze site uitpluist,

http://www.needlib.com/index.php?page=46&vibor_kn_jo=boo ks&vib=kuk

kom je de topics van Chantalmv2 terug tegen  is wel veel werk

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2011 om 18:42

de links zijn inderdaad verwijderd. de reden is heel begrijpenlijk. ik zal dan ook geen links meer plaatsen die doorverwijzen naar boeken.

het enige wat ik gedaan heb is inderdaad de bovenstaande link uigezocht en dat hier geplaats.

we willen natuurlijk geen problemen voor het forum.

Dus heel begrijpenlijk.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.439 seconden.
Lang Yarns