Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

had men poes even een verrassing vandaag

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 19:31
O wat een schatjes, wij zeggen altijd: Mooi rood is lang niet lelijk. We zijn dol op rooie katten. Maar eigenlijk op alle katten. Moeder kijkt wel waaks.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lieke81 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 20:24
ow gefeliciteerd... gaaf hoor, van die mooie rode katjes.
Toevallig was ik naar een rode kitten opzoek haha.
Liefs lieke
http://liekescrafts.blogspot.com/
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 20:33

mama poes is heel lief hoor , zo heb ik de 4 vannacht even bij me moeten houden zodat ze al haar aandacht even alleen op de 5de gaf toen ze beviel van de 5de , dat is allemaal geen probleem . net heb ik ze ook nog even allen nagekeken of alles wel ok met het navelstrengetje en ze vertrouwd me volledig . ze weet dat ik soms s'avonds terwijl ik op bed lig en ze gade hou , ik een verdwaald kitten aan haar buikje leg enzo dus zo zullen ze ook heel snel gewend zijn aan mensen aangezien ik ze ook al geregel mijn geur laat ruiken.

@lieke : als je het geen probleem vind om naar berendrecht (belgie) te komen om ze later op te halen wil ik er al eentje reserveren voor je

groetjes

Back to Top
lieke81 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 21:00
@dollydotteke: dat is heel lief, en de afstand (word me net verteld door mijn man) is te doen vanaf hier. Helaas vind ik het zelf zielig want eer dat de kittens weg zouden gaan wij alweer bijna op vakantie....
Liefs lieke
http://liekescrafts.blogspot.com/
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 10:37
wat een schatjes.....heb je al nieuwe huisjes voor ze
gevonden?

straks maar gauw een afspraak voor mama-poes maken, want
maar niet weer zo'n verrassing ;-)
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 11:23
Wat lief zeg!  Ik hoop wel voor je dat je adresjes voor hun kunt vinden, anders wordt het nogal een drukte hè.
Groetjes Lmarina
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 13:09

ja  de afspraak bij de dierenarts staat al zeker op men lijstje ,wat betreft een huisje vinden zal wat moeilijker zijn vrees ik , en eigenlijk voel ik me ook al wel een beetje schuldig ...als je ziet hoeveel dieren er in het asiel zitten . dus ik hoop uit het diepst van men hart dat deze schatjes naar een goede thuis zullen gaan waar ze ook een lekker luileventje zullen krijgen . men zoektocht naar adoptieouders begint nu al lol

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 15:48

Tamara,

je kunt het misschien bij de dierenarts vragen om het op het prikbord te plaatsen, dat zijn tenslotte bijna allemaal dierenvrienden die daar komen hé

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 20:52
Wat een verrassing voor jullie zeg. Vijf poesjes erbij is wel een beeje veel hè. Inderdaad kan je bij de dierenarts misschien een briefje neerhangen voor liefhebbers. In ieder geval veel succes met alles.
Groet, Tineke01   
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 13:22
aach wat zijn ze lief, veel succes met je zoektocht naar goeie pleegouders
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 16:40

Wat een schatjes zeg, daar is vast wel een goed huis voor te vinden.

De rode "kater" van onze zoon werd een tijdje gelecen ook wat dikker en voelde zich duidelijk niet lekker, ze dachten dat-ie wormen had. Tot iemand op het idee kwam dat de "kater"wel eens een poes zou kunen zijn en jawel hoor, een week later beviel Gijs van  3 rode en een donkergrijze kitten.

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Juliaaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juliaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 17:39
ooh, wat een cuties! ik zou er best eentje willen, maar dat zal waarschijnlijk zeker weten niet mogen van mn mamsie. we hebben ook nog 2 eigen katers, hopen dat daar 1 van een vrouwtje is. tzal wel neit want ze zijn al gecastreerd, jammer , kzal het vragen (L)
Weet ik even niet;)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.639 seconden.
Lang Yarns