Dé kersttrend van dit jaar ! |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
hesterkerstgek1
Hobbyguru
Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Juni 2011 om 20:12 |
|
hallo martha, nou dat zou ik leuk vinden nieuwe aktie, HELP HESTER DE KERST DOOR MET EEN GEBREIDE BAL!!!!!!! hahahahaha,het zou je gebeuren, ik ben benieuwd martha,dank je wel hoor, ik zou hem zeker een ere plaatje in de boom geven. |
|
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
Spikeysmum
Duizendpoot
Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Juni 2011 om 22:25 |
|
Ik zag laatst een foto van een mannelijk naakt waar iemand een broek voor gebreid had. En ook de foto van een boom bij een bejaardenhuis is heel bekend. Verder een gebreid jasje voor een volkswagen kever en busje. Ik droomde daarna dat ik een hoesje gebreid had voor de lantaarnpaal voor mijn huis. Verschillende outfits had ik al in gedachten. Een mannelijke lantaarnpaal met een lange broek en trui. En een vrouwelijke lantaarnpaal met een rok en blouse. Hoe gek kun je dromen?
|
|
![]() |
|
tikoes
Hobbyguru
Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Juni 2011 om 09:54 |
|
De gehaakte kerstboom van Hester was hier een succes en ook dit jaar zal hij weer een succes zijn............zo mooi. Ik heb er vorig jaar 9 gehaakt, dus kom maar op met die ballen
In mijn album een paar kerstideetjes van voorgaande jaren. Ik ben nu bezig met de amigurumi kerststal (haken). De link plaatsen van mijn album lukt niet. Als ik een kopie hier plaats is hij niet te openen. Weet iemand hoe dat kan ? http://www.mijnalbum.nl/Album=8P48JWT8 Als ik de link van het album kopieer en in mijn bovenbalk zet en klik, krijg ik het album wel. |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru
Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Juni 2011 om 17:01 |
|
hallo tikoes ik heb jou link gekopieerd en dan werkt die gewoon,dus heb ik even in je album gekeken leuk al die kerststal figuren, en je boom met de gekleurde bloemetjes en vlindertjes vind ik ook erg leuk, ja het blijven leuke bomen!!!!!
|
|
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |