Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

weer creatief aanwezig...

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 11:22

Fijn dat jij er ook weer bent. Hoe is het met de kinderen? Groeit de jongste goed? En hoe gaat het met de oudste?

Ik ben er op het moment ook erg weinig hoor. Manuel neemt zoveel tijd in beslag. En daarnaast zijn er ook nog de echte contacten. Op dinsdagmorgen samen met de buurvrouw handwerken. Op woensdag vaak naar mijn schoonmama. En dan natuurlijk nog twee dagen werken. Dan zijn mijn dagen al grotendeels bezet.

Het zal bij jou niet veel anders zijn. Dus inderdaad, lekker handwerken en af en toe eens langskomen. We vergeten je niet!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 11:27
Ha Marije,

Leuk dat je er weer bent! Gezellig :)
Soms komt het er gewoon niet van om op het forum te zijn, geeft niets. Prive gaat altijd voor dit.

Clara; jij ook weer welkom terug! Ik had je ook al een poosje niet meer gezien :)
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 20:44
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ha Marije,Leuk dat je er weer bent! Gezellig :)Soms komt het er gewoon niet van om op het forum te zijn, geeft niets. Prive gaat altijd voor dit. Clara; jij ook weer welkom terug! Ik had je ook al een poosje niet meer gezien :)

Vind ik ook, allebei weer welkom hoor.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eeyore82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 08:55
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Fijn dat jij er ook weer bent. Hoe is het met de kinderen? Groeit de jongste goed? En hoe gaat het met de oudste?

Ik ben er op het moment ook erg weinig hoor. Manuel neemt zoveel tijd in beslag. En daarnaast zijn er ook nog de echte contacten. Op dinsdagmorgen samen met de buurvrouw handwerken. Op woensdag vaak naar mijn schoonmama. En dan natuurlijk nog twee dagen werken. Dan zijn mijn dagen al grotendeels bezet.

Het zal bij jou niet veel anders zijn. Dus inderdaad, lekker handwerken en af en toe eens langskomen. We vergeten je niet!

Met de dames is het prima. De jongste is alweer 21 maanden en de oudste is pas 6 geworden. Die is hard aan vakantie toe, en ze moet nu nog anderhalve week.
Hoe oud is Manuel nu?

Groetjes Marije
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 15:19

Originally posted by Tineke01 Tineke01 wrote:

Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ha Marije,Leuk dat je er weer bent! Gezellig :)Soms komt het er gewoon niet van om op het forum te zijn, geeft niets. Prive gaat altijd voor dit. Clara; jij ook weer welkom terug! Ik had je ook al een poosje niet meer gezien :)

Vind ik ook, allebei weer welkom hoor.
Groetjes, Tineke01   

helemaal mee eens welkom terug

groetjes Thea
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 21:56
hey , welkom weer hier
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns