Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ledenlijst?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 16:20

Originally posted by katelijne katelijne wrote:

Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Wat is het probleem eigenlijk ,mensen die slapen daar hebben we toch geen last van ,en als je maar 1 patroon nodig hebt dan is dat toch zo ,ik ben hier ook nog niet zo heel lang en vind dit een super forum ,maar door al die negatieve berichten kan het wel eens verdwijnen en dat zou spijtig zijn dus mensen ......doe je hobby en laat er hier terug rust komen

Ik begin stilaan te begrijpen waarom er zovelen de laatste tijd afhaken .

slui ik me bij aan.

lydia wijsbroek
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 16:22
Mee eens!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 17:03
Dit zijn toch geen negatieve berichten, dat is gewoon het constateren van feiten en eventueel zoeken naar oplossingen om het forum overzichtelijk te houden. Meer niet. Voor de rest laat maar slapen, vermoedlijk zijn er een hoop mensen bij die niet eens meer weten dat ze lid zijn. En natuurlijk mag men patronen verzamelen voor als je eens een keer je weet maar nooit. Maar als je er pas bij bent weet je nog niet zo goed de gang van zaken, vandaar.
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 17:51
Margreet,

Waarom zouden we de ledenlijst moeten opschonen? Omdat
het ongeïnteresseerd overkomt? Het is niet daarom, ik zie
niet in waarom iemand daar werk aan zou moeten verrichten
(handmatig werk).

Voor het actief (dubbele posts verwijderen, ledenlijst
etc. etc.) bijhouden van het forum heb je al 4-6 uur per
week werk aan. Volgens mij is het niet nodig omdat het nu
ook wel goed werkt. Waarom zouden we iemand aan het werk
zetten, voor iets wat geen functie heeft of nu ook al
door het forum wordt geregeld.

De doelstelling van het forum is elkaar helpen met alles
wat met handwerken te maken heeft. Dit forum moet
iedereen kunnen helpen ook als je niet actief meedoet aan
de discussie. Alles achter een slot zetten helpt hierbij
niet.

De discussie van het besloten gedeelte kun je wel via de
zoekfunctie vinden. Die is inmiddels al genoeg gevoerd.
Daar gaan we niet meer op in.

De link die je noemt is al eens uitgelegd vorige week.
Die pagina gebruik ik om te modereren. Hij wordt ook door
veel hobbydozen gebruikt als handige tool, je kunt de
laatste posts in chronologische volgorde zien.

Renske
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 17:56
PS. De inbox is maximaal 200 berichten. Het zou niets mogen
uitmaken als je iets verstuurd omdat dit het aantal van de
inbox niet veranderd. of er moet een fout in de software
zitten.

Uitleg in de software van het forum.

Number of Private Messages Per Member:
This is the number of Private Messages a member can have in
there 'inbox' at any one time.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 19:47
Originally posted by hobbydoos hobbydoos wrote:

Margreet,

Waarom ...
Renske

Renske, het is geenszins als een aanval bedoeld, alleen begrijp/begreep ik de manier van werken niet.
Ik heb ruim 15 jaar als admin voor DE grote drinkebroer hier in Nederland en voor Nederlands grootste seniorennetwerk gewerkt dus ik weet echt wel wat het werk inhoud.
Ik weet/wist niet dat je het alleen draait, ik maak er geen probleem van hoor, vroeg me alleen een paar dingen af, that's all.
Alles duidelijk en klaar nu

Verder geniet ik van alle creativiteit hier!
Iedereen een fijne avond verder.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2011 om 14:04
Renske een pluim voor alles wat jij doet
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2011 om 14:08

ja en super bedankt voor de ruimte die je ons aanbiedt voor het forum, denk dat dat ook wel es gezegd mag worden

lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2011 om 15:34
Daar ben ik het helemaal mee eens, Lida
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2011 om 15:43
Ik denk dat er alleen een helpende hand geboden word, en er niets negatiefs gezegt is.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2011 om 17:01

ben het ook helemaal met Lydia en Lida eens,

bedankt Renske, voor dit mooie forum, waar we al veel hulp en een luisterend oor gekregen hebben

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2011 om 18:02
Ik sluit mij bij de dames aan proficiat Renske
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2011 om 23:59

Ik weet niet waar het allemaal om gaat, wil ik ook niet weten, het gaat mij om de gezelligheid, even niet weten hoe je verder moet, er altijd wel iemand is die je op een vriendelijke manier verder helpt, en zo kan ik nog wel doorgaan.....

Ik ben nog niet van alles op de hoogte o.a. inbox foto's plaatsen enz.. maar aldoende leert men. 

De sfeer hier vind ik prettig, heb dat op andere Fora wel heel anders ervaren.

Dus Renske en alle andere dames hier Dank je wel!!

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 08:15

Inderdaad een grote pluim voor Renske!!!

En er zijn altijd mensen zoals ik die alles sparen en bewaren....

Een echte kreeft ben ik, en dol op patronen. Veel kopieer ik en stop ze in een odner. Soms blader ik ze door en bedenk dan dat ik die nog eens een keertje ga maken.   Maar misschien ook wel nooit. Veel mensen beleven lol aan dit forum. Sommigen gewoon omdat ze en "praatje"hebben en anderen weer voor andere dingen.

Het is en blijft een leuk forum.

vrioom
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 10:05
Renske, ook ik wil je nog een keer héél erg bedanken, voor het werk wat je verzet voor dit forum.
Ik ben er zo blij mee.
En alle mede-gebruikers: bedankt voor jullie inbreng.
Ik heb ook ordners met patronen en vind het heerlijk om er af en toe door te bladeren.
Is toch net zo iets als door oude Ariadne's of zoiets bladeren? En dan ineens: Ha, die wil ik NU maken!
Heerlijk!
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 22:08

Hallo,

Ik ben zelf al vanaf mei 2007 op hobbydoos geregistreerd en doe er eigenlijk weinig mee, maar kijk zo nu en dan naar links en actieve berichten.

Vind dit nog steeds een uitermate goede site met leuke tips en trucs.

Als handwerkster is het altijd leuk om met andere patronen te delen of iets te vragen waar je niet uitkomt.

Heb zelf al verscheidene malen hulp van diverse medehandwerkster gehad die goed van pas kwam.

Laat ons dit toch positief blijven bekijken! Doe je veel of weinig, iedereen is toch welkom?

groetjes Loes

groetjes Loes
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 22:18
Fijn om te lezen dat er enige duidelijkheid is geschept. Ik vond en vind nog steeds dat dit een heel fijn goed en warm forum is, en ik hoop dat dat nog heel lang zo zal blijven. We willen iedereen graag helpen en als je zelf hulp nodig hebt, is het heel prettig te weten dat er gelijkgestemde zielen zijn die jou ook graag willen helpen.
Dus ook namens mij: Renske, bedankt voor dit geweldige forum
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 22:24
Originally posted by vrioom vrioom wrote:

En er zijn altijd mensen zoals ik die alles sparen en bewaren....

Een echte kreeft ben ik, en dol op patronen.

Als echte vis ben ik anders ook dol op patronen hoor (zal het er aan liggen dat we beide in het water te vinden zijn )

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns