Lievelings... |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | ||||
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Juli 2011 om 01:02 |
|||
|
ik vind dat Midsommer Murders hier bij vele een veelbekeken feulleton is . Het enige spijtige vind ik dat er nu een andere Barnaby aan te pas komt ...... neef van ...... de enige echte Barnaby (John Nettles)
|
||||
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
||||
![]() |
||||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Juli 2011 om 09:54 |
|||
|
Ja daar moeten we aan gaan wennen. John Nettles wil weer op het toneel staan. Frost is ook al met pensioen.
Wij kijken vaak naar Canvas, die hebben erg veel detectives. Vroeger keken we ook naar Aspe en Witse, maar Witse gedroeg zich zo onbeschoft tegen zijn vriendin Annemie, dat we op hem afgeknapt zijn. |
||||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||||
![]() |
||||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Juli 2011 om 09:55 |
|||
Bij Wehkamp voor € 7,19 |
||||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||||
![]() |
||||
Corrie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Juli 2011 om 10:04 |
|||
|
Corrie 63 jaar , getrouwd met Piet, 2 zoons, Roald en Lars. Hou van allemaal en met Piet dans ik heel erg graag. Muziek- Josh Groban, Il Divo , stef Bos, Marco Borsato ook Frans Bauwer de 3 j,s en Nick en Simon en nog heel veel meer. Kijk weinig t.v maar vind een drama soms wel leuk. Eten vooral zelfgemaakte erwtensoep en eten uit mijn piepkleine tuintje _zelfgezaaid_ Handwerken ( deze maand niets) de naaimachiene en planten zijn mijn grote liefhebberijen. Niet te vergeten fotograferen. BRAMEN PLUKKEN en ja ik heb te veel wat ik leuk vind, doe ook nog een beetje vrijwilligerswerk En dan heb ik mijn blog gemaakt door de vriendin van Lars, Kendra uit Amerika en Lars, Roald heeft mij erg geholpen met de camera die ik van Lars kreeg. Ik zou het leuk vinden als jullie eens een kijkje gaan nemen |
||||
|
Hou de eer aan jezelf
|
||||
![]() |
||||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Juli 2011 om 12:58 |
|||
Ik heb hem zelf bij Bol.com besteld. Voor hoeveel dat weet ik niet meer. Geweldige film hè |
||||
![]() |
||||
Sarahrosalie
Newbie
Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Juli 2011 om 22:55 |
|||
|
Had ook zin om even mee te doen, heb even Yobsjes lijstje geleend:
Mijn lievelings-: eten: ben geen goede kok, heb er geen gevoel voor, maar vind zelfgemaakte lasagne heerlijk! Met veel groentes en kaas en vegetarisch gehakt |
||||
![]() |
||||
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Juli 2011 om 23:02 |
|||
Ik ga zo gelijk kijken bij beide winkels :D |
||||
![]() |
||||
monique1974
Hobbywonder
Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Juli 2011 om 08:42 |
|||
|
ook ik heb ff Yobsjes lijstje geleend: ik ben monique en 37 jaargetrouwd met de liefste man van de wereld we hebben drie kinderen 10,4,3 jaar verder hebben we een kat missy. eten: mijn lievelings eten zuurkool met worst.daar kun je me echt voor wakker maken hmm heb er alweer zin in . muziek: hmm ff denken nou echt lievelings muziek heb ik niet maar nederlands talig kan je zo lekker mee zingen en dat doe ik dan wel eens. film: film van de week was er een goede film op tv august ruch. die vondt ikwel goed . lezen: een boek ben ik niet aan het lezen maar voor de jongste twee kinderen lees ik heel veel voor. dus ik lees vooral kinderboeken. hobby's: ja dat is niet zo moeilijk die heb ik genoeg haken is voor mij helemaal het einde doe het graag en het liefste de ehele dag , borduren doe ik ook graag, knutselen met papier met de kinderen , zwemmen ook erg lekker sinds een paar weken hebben we het zwembad weeropgezet in de tuin heerlijk we hebben een verwarmingspomp gekocht en nu is het water heerlijk warm. maar omdat het zo regende elke keer hebben we een party tent gekocht en er overheen gezet en nu kunnen we ook in de regen zwemmen doe ik dan wel vaak met de kinderen . verder doe ik ook wel eens raam schilderingen maken bv op de kinderkamer. dit hobby forum vindt ik ook erg leuk om op te komen ,en verder vindt ik alles wel leuk als het maar gezellig is . groetjes monique
|
||||
![]() |
||||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Juli 2011 om 10:40 |
|||
|
O ja, m'n hobby's
. Haken natuurlijk, maar een andere grote belangrijke hobby van mij is barbershopzingen. Ik zing in een barbershopkwartet en dat is gewoon echt kicken! Verder houd ik veel van lezen (boeken maar vooral etiketten enzo, ok, het is een afwijking). Fietsen vind ik ook leuk, maar dan alleen als het goed weer is. En internetten (ook een afwijking ha ha).
|
||||
![]() |
||||
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |