Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Teckel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Teckel
    Posted: 25 Augustus 2011 om 17:05
Maandagmorgen kreeg ik die oplichtersbrief met de gewonnen 2500 euro en later kreeg onze teckel een acute hernia en kan nu niet lopen, heel akelig.Het is zo'n lieverd, ze vindt alles goed, ook dat ze benchrust heeft.Gelukkig heeft ze geen pijn meer want ze krijgt nu prednison. Ik ben er heel druk mee, maar dat geeft niet , kom zodoende bijna niet aan het breien/haken toe. Als dit maar weer beter wordt!!!!!!!!!! Ik moest het even kwijt aan jullie.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 18:53
Ach meid wat erg zorg nu maar eerst goed voor je hondje het haken en breien komt wel weer veel sterkte en een dikke knuf voor je hondje 

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 19:08
ACH wat sneu. het is heel naar als een beest ziek is. je bent zo machteloos sterkte en ik hoop dat het snel weer opknapt
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 19:28
dat is een euvel bij teckeltjes, m'n vorige buurvrouw had er ook 1 en die had het ook, tis nu heel zielig maar het gaat gelukkig weer over. Verwen hem/haar maar lekker en in de bench is voor hem/haar eigen bestwil, dat moet je niet zielig vinden, daar kan hij/zij niet al teveel bewegen en krijgt z'n rug rust. Nu wat harder zijn, is beter voor straks. veel sterkte ermee.
lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 19:36
Ik weet er alles van . 2 teckels gehad, de leukste honden die er zijn, voor mij. Lekker eigenwijs. Hij is natuurlijk stout geweest, teveel op en af gesprongen. Maar ja, die van ons liepen trappen op en af of het niets was en het is steeds goed gegaan. Sterkte, groetjes, Lida
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 19:45
Het is inderdaad een teckelkwaal Lydia en fijn om te horen dat het bij de teckel van je buurvrouw weer beter is geworden. En Quiny, zo heet ze, is 13 en een half en nooit ziek geweest.Elke keer als ze naar buiten wil om haar behoefte te doen sla ik een brede sjaal om haar buik heen, zo kan ik dan haar achterlijf een eindje op tillen zodat de pootjes vrij hangen, met haar voorpootjes loopt ze dan tot ze een plek vind om te plassen. Zo spaar ik mijn rug want al lopend  en bukkend haar achterlijf op tillen is niet te doen. En zij vindt alles goed.Dat is geweldig!!!!!
Groetjes van Jolly

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 19:53
Tekkels zijn ondeugende duvels hoor, kijk maaar uit straks wil ze zo alleen nog maar zo uitgelaten worden en inderdaad een sjaal of een handdoek eromheen, dan belast ze haar rug het minst en jij de jouwe. Met de prednison moet eerst de zwelling afnemen en eventuele ontstekingen tegengaan, zodra de zwelling weg is zal ze zelf weer gaan lopen en dan  moet ze onthouden dat ze een bejaarde tekkel is ( en das moeilijk joh)
lydia wijsbroek
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 19:58

Teckels zijn heel leuke, slimme, aanhankelijke en eigenwijze honden, vind ik ook

Lida en zo zie je maar weer de ene teckel die traploopt krijgt het niet en de teckel die geen traploopt krijgt het wel.

Allemaal bedankt voor jullie mee leven

Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 20:06

Hahaha Lydia, ik heb nog een teckel en die wil dan ook een sjaal om.

Die sjaal heb ik vorig jaar gebreid, dus snel nog een brede sjaal breien.

Het zijn moeder en dochter, een enig stel.

Groetjes van Jolly

Back to Top
Kuddelz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kuddelz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 20:08

heel veel sterkte met je hondje...hoop dat ie snel weer opknapt!

Groetjes Veronique

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 20:19
Ja maar 13,5 jaar is ook een hele leeftijd. Zij moet inderdaad leren dat ze bejaard is. En dat is moeilijk, ook voor mensen. Sterkte nogmaals, Lida
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 20:36
Ik hoop echt dat het hondje weer helemaal beter word.
Je krijgt er zoveel troost en vriendschap van dat je ze met plezier verzorgd
hoe hard labeur dat ook is.
Hou het maar lekker rustig zodat jullie snel weer normaal kunnen samen
zijn
groetjes en sterkte
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 21:03
hopelijk is je hondje snel beter, en kun je nog lang samen genieten, want ze geven je toch zoveel vriendschap, dat je je nachtrust zou  laten om ervoor te zorgen
Back to Top
pleun View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pleun Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 21:17
Sterkte met je hondje.

Onze teckel had het precies een jaar geleden.
Ze heeft 9 weken in de box gezeten en mocht alleen in de tuin even haar behoefte doen.
Maar door de rust hoefde ze uiteindelijk niet geopereerd te worden en rent ze weer vrolijk achter de bal aan.
Groetjes Pleun
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 21:23

IngeDeV en Rita,

Ja je verzorgd je dieren met liefde sowieso al en zeker wanneer ze ziek zijn, je krijgt er zo veel liefde voor terug. Je hebt inderdaad alles er voor over.

Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 21:32

hallo Pleun,

Fijn te horen dat je teckel weer beter werd, geeft mij weer moed.

Dan is het niet erg als het wat langer duurt, een operatie op deze leeftijd is niet

ook niet ideaal, dat willen we haar ook niet aan doen.

Groetjes van Jolly

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2011 om 10:34
heel veel sterkte met je hondje. het is niet leuk maar
gelukkig kan ze er van genezen. geef der maar een extra
knuffel van me.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2011 om 19:26
Sterkte met je hondje en pas op voor je rug
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns