Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

koopjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: koopjes
    Posted: 09 September 2011 om 21:18

zijn jullie ook zo dol op koopjes zoals ik??

ik ging naar het centrum om bij de HEMA onderbroekjes te kopen voor de jongste

wat die wil sinds gisteren geen luier meer aan (3jaar) en toen kwam ik langds de shoeby fashion Op het raam stond geschreven mega sale nu op=op

ik naar binnen  je weet maar nooit of er iets bij hangt

en jawel twee topjes met een wit bolerootje a 2,50 per stuk  (natuurlijk voor volgend jaar zomer dus een beetje op de groei gekocht)

en de klapper          ;           ;           ;   een bikini maatje 92/98 voor de jongste voor maar 2,50 de originele prijs was 24,95 haha dat vind ik een beetje te gortig voor een bikini  

ik vond ook nog een topje en bolerootje voor mijn nichtje Ik krijg van mijn zus nog wel eens kleren voor mijn oudste (8) omdat mijn nichtje (9) zo enorm gegroeid is

morgen ga ik haar blijmaken ben benieuwd wat ze er van vind 

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2011 om 21:39

Ja hoor, ook ik ben een koopjesjager!

De laatste zaterdag van de zomervakantie met de jongens naar CoolCat. Alle t-shirts 2,50! Zoek alles maar uit wat je mooi vindt hoor, voor volgend jaar.

Het eet geen brood en volgend jaar betaal je de volle mep

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2011 om 21:51
Hoikes,
Ik ga ook graag op koopjesjacht.
Meestal is de eerste week na het verlopen van de solden de beste
koopperiode.
Vind altijd wel iets
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2011 om 18:58

Heerlijk he die koopjes. Ik ben klaar voor Manuel voor deze winter. Zo'n beetje alles in de uitverkoop of op tweedehandse kledingbeurzen/rommelmarkten. Het is echt een sport om zo goedkoop mogelijk uit te komen.

Laatst maakte ik een geintje tegen een vriendin. Je zou eigenlijk het verschil tussen de originele prijs en de aanbiedingsprijs op je spaarrekening moeten zetten. En dan laten staan tot je het volledige bedrag via rente hebt terugverdiend.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2011 om 22:41
Dat is een goed idee, Clara, een nichtje van mij stopte met roken en zette dat geld op een spaarrekening. Ze kon er na een paar jaar een fiets voor kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2011 om 10:52
Whaha, als ik dat zou doen, dan zou ik gelijk een stuk minder kleren kopen... Want dan houdt je alsnog niets over. Later wel natuurlijk, maar daar heb ik nu niets aan ;)

Ik kocht vrijdag nog een rokje voor 3,30 euro. Laarzen voor 63.96 euro (ipv 169.99)... Paar dagen daarvoor al hemdjes voor 2,50 euro, rokje voor 3 euro etc... Deel kan ik van de winter ook al wel aan... Dat scheelt weer...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns