Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Post niet aangekomen?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Post niet aangekomen?
    Posted: 14 Oktober 2011 om 15:05
Als je voetbalplaatjes of andere zegels hebt verstuurd en ze zijn niet aangekomen of enkel de opengescheurde envelop, kun je eerst online je beklag doen, dan krijg je een formulier, dat je kunt invullen en daarna krijg je een brief dat je geval binnen 4 weken wordt behandeld. Waarschijnlijk krijg je geen vergoeding en wordt je met een kluitje in het riet gestuurd, maar de sorteerder die jouw post heeft behandeld zal toch wel op de vingers getikt worden.

Het lijkt erg knullig om zo moeilijk te doen over een kleinigheidje, maar je moet gewoon kunnen vertrouwen, dat wat je stuurt, ook aankomt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 16:21
ik ben het met je eens hoor!
ook vind ik het jammer dat je er niet meer vanuit kunt gaan dat je kaartje de volgende dag ook echt bezorgd wordt...

mijn schoonvader is postbode, o nee correctie, postBEZORGER en hij wist te vertellen dat ze er straks zelfs naar toe willen dat er nog maar 3x per week post bezorgd gaat worden...
Groetjes Petra

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 17:07
Originally posted by petra1982 petra1982 wrote:

mijn schoonvader is postbode, o nee correctie, postBEZORGER en hij wist te vertellen dat ze er straks zelfs naar toe willen dat er nog maar 3x per week post bezorgd gaat worden...

Dat klopt helemaal! Mijn vriendinnetje werkt bij TNS post en heeft gehoord dat zij haar contract verder kan uitdienen in Nieuwegein. Of ze om 3 uur 's nachts daar aan de slag wil om post te sorteren. Het boeit ze niet hoe je er komt (er is dan geen openbaar vervoer) ze bieden je toch werk....

Post kan ook door de sorteermachines beschadigd raken, neemt niet weg dat het heel zuur is als het jouw post is :(
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 22:04
Er is pas een pakketje wat ik verstuurde weg geraakt en je kan op niemand de kosten verhalen. Ik koop zelf heel veel online en als je ziet in wat voor staat er soms een pakket aan komt dan is dat  bar en boos. Afgelopen zag ik zelf dat de postbezorger met geweld een envelop in mijn bus stopte, doordat het regende was de envelop vochtig geworden en daardoor kwetsbaar. Gelukkig was het een bubbeltjes envelop waardoor de inhoud niet was beschadigd maar anders was ik een gedeelte van de inhoud kwijt geweest. Ik weet dat de bezorgers onder druk staan maar de post is tegenwoordig wel heel vaak beschadigd of vermist.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 22:29
zodra je een pakketje beschadigd binnenkrijgt, of je ziet dat een bezorger het met geweld door je brievenbus drukt, dan moet je daar direct een melding van maken hoor!
diegene wordt er dan nog vaak dezelfde dag op aangesproken. ik weet niet of je de schade terug krijgt trouwens.

ik heb ook al meerdere keren een melding gemaakt; 1x werd er examenmateriaal bezorgd. de bezorger belt aan, legt het pakketje bij de voordeur en loopt direct weer weg...ik was gelukkig thuis en kon het direct pakken, maar voor hetzelfde geld was het weggeweest...

en een andere keer: wij hadden samen met de buren met de voortuinen bezig. daar lag worteldoek. de bezorger loopt naar onze deur en vervolgens niet weer terug naar de stoep, maar loopt gewoon dóór de tuin naar de andere deur! nou ja!
toen heb ik direct gebeld en de volgende dag deed ie het niet weer .

echt hoor, direct meldingen maken!
Groetjes Petra

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 20:54

Ik denk inderdaad dat zo'n opengescheurden envelop door de sorteermachine komt. Ik maak kaarten met kralen en dat gaat nog al eens mis. Komt waarschijnlijk vooral door de sorteermachine. Koop voortaan dus maar duurdere enveloppen. Die zijn steviger en worden dus minder snel vernield.

De bezuinigingen bij post.nl (zoals het tegenwoordig al weer heet. Weet je hoeveel dat kost al die naams en logoveranderingen) zijn inderdaad niet leuk meer. Niet voor de postbezorgers en niet voor de klanten. Ik begrijp dat ze steeds minder te verwerken hebben omdat er veel meer via e-mail en sms gaat. Maar toch zou de kwaliteit niet achteruit moeten gaan.

Laatst had mijn schoonmoeder een pakketje bij haar voordeur staan. Ze was even weg geweest. Er zat voor behoorlijk wat geld aan spullen in en ze was flink boos toen ze het zo verlaten aan haar voordeur zag staan. Het had weg kunnen zijn. En wie zijn schuld is het dan? Niemand weet er iets van. De winkel heeft het opgestuurd, de postbode bezorgd maar het is toch nooit aangekomen. Wie geloof je dan?

Ik krijg soms van meerdere buren tegelijk pakketjes. Wij hebben een vaste pakketbezorger. Die weet precies wie er hier veel thuis is en wie niet. Hij probeerd het eerst bij het ene huis, gaat dan met twee pakketjes naar het volgende adres en komt ze dan allebei bij mij brengen. Daar moet ik soms wel om grinniken.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 21:58
Wij kennen hem ook en hij kent ons. Als er iets voor de buren bij ons wordt gebracht, gooit hij een kaartje in hun bus. Ik deed dat eerst ook altijd, dat was dubbel. Ik pak ook bloemen voor de buren aan. Het is voor bezorgers ook wel lastig dat zoveel mensen werken endat er dan in een rijtje niemand thuis is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns