Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankoop

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 13:52
Bij de kringloop in Twello:
Creatief borduren uit de lekturamareeks
Knopen uit de Ideeboekreeks
Hare majesteit de Kat
De humeuren in de straat der Weduwen (over een kantklostertje)
Sint en de cadeautjesdief
een rieten kransje om om te haken of breien en er bloemen op te naaien.

Bij Zeeman twee goededoelarmbandjes, Kerststickers en een breigidsje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 18:46
@Clara

Mooi een gesorteerde patroon map. Maar kan je van PDF documenten ook Word documenten maken?

Vandaag alleen melk, drop en suiker gekocht. (wel even gekeken naar de wol bij de Zeeman, uit automatisme).

Groetjes
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2011 om 12:42
@ Bandicot, Wij hebben sinds kort word 2007. En daar kan je dus inderdaad pdf jes mee maken. Voor mij ook een hele vooruitgang want ik zocht al een tijdje naar die mogelijkheid.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2011 om 18:24

whoeoeoeo hoeoeo

ik ben blij,.

Ik heb via marktplaats

4 bollen donker blauwe acrylle 300m op de bol

4 bollen wit

3 bollen licht blauw

en 1 bol groen,blauw van de wibra.

en 14 bollen katoen katia capri in het mintgroen( lente kleur) allemaal nieuw met wikkel en al.

voor 10 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik voel me net een kind die haar schoen heb gezet whahah.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 09:49
Gisteren nog even gauw bij Zeeman de nodige wol ingeslagen met 25% korting: diverse kleuren soft, een bol grijze royal voor de poncho die ik aan het breien ben en een bol witte sparkle. Lijkt me leuk om voor de kerst iets van te maken.
Met de poncho gaat het goed, het eerste pand is af en ik ben al een stuk aan het tweede pand bezig. Alleen wil ik er ook een col op verzinnen, en omdat ik bang was dat ik niet genoeg garen had voor de rest van de poncho en de col, heb ik er voor de zekerheid nog maar een bol bij gehaald
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 10:14
het boek gelukspoppetjes haken
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 10:55
Sandra Haaktrends nr. 15 en van mijn abonnement kwam Burda Verena binnen met een Sokkenspecial. En daarin werd reclame gemaakt voor een nieuwe Sandra Special met sjaals, poncho's en tassen.

Het kindersetje van Zeeman, twee bol nachtblauwe Sparkle en een bol gemeleerde royal met oranje erin.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 11:56

heb gekocht:

granny squares haken

bolletjes voor roezelsjaaltjes (weer andere kleuren)

klein babypopje (action) voor in het gehaakte bedje

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 20:10

4 clover haaknaalden gekocht, haaknaalden tot nr 4 had ik van Prym, ook een fijne naald om mee te haken, maar de clover is ook een fijne naald.

3 bollen Zwarte Sparkle gekocht bij de Zeeman, hadden nog maar 3, ben bezig voor een driehoeksjaal voor dochter in schelpjespatroon.

Nu dacht ik dat ik niet genoeg had, manlief gauw bij een andere Zeeman nog 4 bollen opgehaald, ik vind dat het garen een mooi effect geeft.

Dan heb ik nog 3 bollen wol Maxima + van scheepjes gekocht, prachtige herfstkleuren, ik denk erover om eens te gaan breien met deze wol . 

Waar moet ik de tijd vandaan halen 

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 15:34
Afgelopen donderdag samen met mijn zusje garen gehaald voor haar poncho. Ze wil graag een poncho van mij voor haar verjaardag. Het is dik grijs een beetje pluizig garen. Ik brei het met dubbele draad op naalden nummer 15. Moet nu alleen een nieuwe rondbreinaald nummer 15 kopen. Nu ik een stukje op weg ben met de poncho merk ik dat het niet op mijn gewone rechte naalden gaat passen. Hoop zaterdag op de wolbeurs in Rotterdam wat te scoren.
Groetjes, Clara

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 22:10

Originally posted by pippie pippie wrote:

leuke aankopen heb je weer gedaan, Magtelt!
Ik ben gisteren bij Intratuin geweest voor twee middel-grote
planten voor het raam. Mijn orchideen hadden er na drie/vier jaar geen zin meer in en we wachten op wat pijnloze dagen om nog een keer naar de Orchideeenhoeve te gaan.
We zijn er geloof ik al wel vier keer geweest, maar we zijn ook een beetje orchideeen-gek. En die vlindertuin.....mooi!!!!!! Kan je me zo een uur laten zitten!

Ooh, de orchideeënhoeve staat hier nog steeds op het lijstje om te bezoeken. Voornamelijk voor de vlindertuin!!!

Ik heb gisteren gewinkeld, alleen geen handwerkinkopen
warm vest zonder mouwen met rits, lekker `schapenvelletje' van binnen.
witte trui met schuine strepen in verschillende kleuren
kaars om bij opa* en oma* te branden

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 08:57
Uhm....

Een borduurmachine

En ook nog 9 bollen Royal van de Zeeman. 3 Grijs, 3 oudroze, en 3 jeansblauw...
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 08:58
Oeh, en ik vind dit altijd zo'n heerlijk topic. Lekker lezen wat andere mensen kopen (en dan heel veel ideeën krijgen om het zelf ook te gaan kopen)
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 17:21
Een borduurmachine! Hoe kom je daar nu toch weer bij Ieke. Ga je een nieuwe hobby beginnen? Het is zo leuk. Mijn schoonmoeder doet het ook en ze maakt fantastische dingen. Manuel en ik hebben zelfs basic t-shirts door haar laten borduren. Ik bedacht wat er op moest en zij maakte het natuurlijk. Koop je een shirt in de winkel met geborduurd labeltje zijn de draadjes niet eens afgeknipt die van de ene letter naar de andere lopen. Die van onze shirts natuurlijk wel.
Groetjes, Clara

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 22:09

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb eindelijk bij renske garen besteld voor een nieuw project

Ik wil al heel lang heel graag een deken van kleine granny squares maken In het pas gekochte boek (zie eerder dit topic ) staat een mooie deken

eindelijk de knoop doorgehakt

en die moet het worden alleen niet zoooo GROOT iets kleiner formaat

kan haast niet wachten tot TNT op de stoep staat dan kan ik voelen en aaien

(mijn gehaakte kate sjaal vind ik niet echt mooi geworden (sorry jips daar kan jij niets aan doen) daar wil ik nu even geen energie meer insteken misschien later

mijn grote granny schiet aardig op en de sjaaltjes tja daar blijft vraag naar dus .. daar ga ik ook mee door!!!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 09:06
Wow, gaaf dat je het gedaan hebt! Ik wens je heel veel succes bij het maken van al je granny's. Al is dat eigenlijk nog het superleukste onderdeel. Straks alles afwerken en in elkaar zetten, pff... Ik zal je niet ontmoedigen ;) Wel een tip: Laat niet alles liggen tot je 200 (of zoiets) granny's af hebt. Dan ben je namelijk weken bezig met de afwerking.

En even on-topic: gisteren stof besteld om een nieuwe tas te gaan naaien.
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 09:45

@carla

het voordeel van de tablet is ook dat ik niet meer alles hoef uit te printen. Dat deed ik voor heel altijd en deed alles in een klapper maar dat is zo onoverzichtelijk dat ze moeilijk te vinden waren en ik de moeite al niet meer na om te zoeken maar gewoon weer printen staat allemaal in mijn mailbox dus heel gemakzuchtig haha

voor de rest heb ik hier zoveel wol en katoen liggen en als ik wat wil maken moet ik er toch altijd er iets voor kopen want of ik heb niet de juiste kleur of net weer niet genoeg. hebben jullie dat nou ook?

verder heb ik de vraag wat is het verschil van een cloverhaaknaald en die van die met de zwarte handvat?

en waar kopen jullie die?

ben heel benieuwd wat het verschil is....hier in apeldoorn hebben we een hele grote wolhal maar daar heb ik de haaknaalden nog niet gezien.....

dus wacht jullie antwoord af

groetjes josé

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns