Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ff nieuwsgierig...

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 20:00
Wat is The Toy Society? Bij voorbaat dank voor de uitleg, Lida.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 11:03
The Toy society is een initiatief dat oorsprong heeft in Australie. Het is iets voor creatievelingen. Je steekt een stuk zelfgemaakt speelgoed in een zakje, briefje erbij en dropt die ergens. Zo maak je hopelijk ergens een kindje blij. Als je er meer over wil weten: http://thetoysociety.blogspot.com/
Eenmaal je je meld als dropper krijg je een email met instructies. Als je dropt, neem je een foto, meld op  flicker de dropplaats, foto, tijdstip, en je drop wordt genoteerd.
Er wordt overal gedropt in de wereld, Belgie, Nederland, UK, USA enz enz....
Vinders wordt gevraagd om hun vonst te melden. (wat niet altijd gebeurd)

Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 11:11
Wat ik ermee doe is er een leuk plekje voor in huis
zoeken...( is nu erg moeilijk door de verbouwing...)
En voorlopig is het huis nog lang niet vol dus kan ik
lekker nog een partij freubelen hahaha...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 11:21
Creaties te vondeling leggen gebeurt hier ook al een tijd, al heet het anders.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 12:20
De meeste geef ik weg als kraamkado ofzo. Maar ik maak ook in opdracht en dan reken ik alleen de materiaalkosten. Het gaat mij vooral om de lol van het maken en de ontspanning die het me oplevert
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 17:34
Bedankt voor de uitleg. Dat te vondeling leggen is voor mij een brug te ver. Zoek dan liever iets of iemand waarvan ik weet dat er iets mee gebeurd. Weeshuis o.i.d. Groetjes, Lida
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:22

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

ja daar heb ik ook al van gehoord en als het correct word uitgevoerd vind ik het wel een mooi initiatief ( maar eigenlijk heb ik daar dan toch mijn twijfels bij , want alles wat ik maak vind ik keimooi en om dan zomaar wildweg achter te laten ........) 

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:48
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

ja daar heb ik ook al van gehoord en als het correct word uitgevoerd vind ik het wel een mooi initiatief ( maar eigenlijk heb ik daar dan toch mijn twijfels bij , want alles wat ik maak vind ik keimooi en om dan zomaar wildweg achter te laten ........) 

Ik haak momenteel bijna niet dus heb ik ook weinig creaties, maar ik heb afgelopen jaren ook al diverse creaties gedropt. Mijn ervaring is dat je op ongeveer 50% van je drops een reactie krijgt. Sommige zijn echt hartverwarmend en ik heb dan ook al meerdere malen een foto meegestuurd gekregen van mijn gehaakte knuffel met zijn of haar nieuwe eigenaar.

Rond kerst organiseren ze altijd de Christmas drop dus wie weet doe ik dit jaar weer gewoon mee.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns