Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vandaag is het zover

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 21:27
Ik zeg wel eens gekscherend tegen Manuel: mama gaat elke dag nog meer van je houden. Hoe moet dat nu als je straksjes het huis uit gaat? Van mij mag het nog heel lang duren. Maar ik kan me voorstellen hoe mooi het is als je kinderen een partner hebben gevonden. Zeker als ik de relatie met mijn schoonmoeder zie. We hebben een hele bijzondere relatie. We kunnen overal over praten en houden van elkaar als moeder en dochter. Zo krijg je als kind ineens twee moeders. En dat is heel mooi! Heel waardevol.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 21:59

...wat een verhaal......het heeft mij veel gedaan......

er is veel gezegd dus heb ik niet veel meer toe te voegen.....

ik wens jullie dan ook heel veel geluk...

en ouders blijf je altijd......

groetjes geesje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:12

Diny , ik leef ook met je mee hoor . Ik ben ook zo n 'ouderwetse moederkloek ' waarvan de kinderen altijd op de eerste plaats kwamen . Ben om eerlijk te zijn soms wel jaloers op moeders die zeggen als hun kind te laat thuis is (van de disco of zo) "och die is zich goed aan het amuseren " terwijl ik dan zit te denken "er zal toch niks gebeurt zijn zeker " en alle ramp senario's boven haal  Mijn oudste is over 2 jaar uitgevlogen , maar dat navelstengetje is ook niet doorgeknipt  is van rubber denk ik  Hij woont hier maar 200m vandaan ongeveer  dus dat scheelt een hele hoop .

zie er al tegenop dat mijn jongste gaat uitvliegen (is nu 17j) en wil zeker niet denken aan de dag dat het zover is  pffffffffffff  moeilijk vind ik dat allemaal . Mijn jongste heeft ook een heel andere ingesteldheid dan de oudste ( die zijn navelstreng is inmiddels al lang doorgeknipt ) Die trekt het zich helemaal niet aan dat hij voor een paar dagen weg is of zo ( die andere had daar altijd en nu nog veel problemen mee ) Die zal nooit ver van het ouderlijk huis weggaan , maar die andere trekt zich dat allemaal niet aan

aiaiaiai wat staat me nog allemaal te wachten

maar ja zal zoals zovelen hier zeggen ook wel wennen dan zeker

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 20:34

Diny.ik ben een paar dagen weggeweest en ben nu aan het bijlezen.

Het klopt allemaal,wat hierboven geschreven wordt.Maar als je kinderen gelukkig zijn,went het snel.Het hoort er allemaal bij.

Geniet ervan met z'n allen. En wat fijn dat je zoon zo goed terecht gekomen is met een lief meisje.

groetjes Frea

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns