Vandaag is het zover |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 Oktober 2011 om 21:27 |
|
Ik zeg wel eens gekscherend tegen Manuel: mama gaat elke dag nog meer van je houden. Hoe moet dat nu als je straksjes het huis uit gaat? Van mij mag het nog heel lang duren. Maar ik kan me voorstellen hoe mooi het is als je kinderen een partner hebben gevonden. Zeker als ik de relatie met mijn schoonmoeder zie. We hebben een hele bijzondere relatie. We kunnen overal over praten en houden van elkaar als moeder en dochter. Zo krijg je als kind ineens twee moeders. En dat is heel mooi! Heel waardevol.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 Oktober 2011 om 21:59 |
|
...wat een verhaal... er is veel gezegd dus heb ik niet veel meer toe te voegen..... ik wens jullie dan ook heel veel geluk... en ouders blijf je altijd...... |
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Oktober 2011 om 08:12 |
|
Diny , ik leef ook met je mee hoor . Ik ben ook zo n 'ouderwetse moederkloek ' waarvan de kinderen altijd op de eerste plaats kwamen . Ben om eerlijk te zijn soms wel jaloers op moeders die zeggen als hun kind te laat thuis is (van de disco of zo) "och die is zich goed aan het amuseren " terwijl ik dan zit te denken "er zal toch niks gebeurt zijn zeker " en alle ramp senario's boven haal zie er al tegenop dat mijn jongste gaat uitvliegen (is nu 17j) en wil zeker niet denken aan de dag dat het zover is aiaiaiai wat staat me nog allemaal te wachten maar ja zal zoals zovelen hier zeggen ook wel wennen dan zeker |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Oktober 2011 om 20:34 |
|
Diny.ik ben een paar dagen weggeweest en ben nu aan het bijlezen. Het klopt allemaal,wat hierboven geschreven wordt.Maar als je kinderen gelukkig zijn,went het snel.Het hoort er allemaal bij. Geniet ervan met z'n allen. En wat fijn dat je zoon zo goed terecht gekomen is met een lief meisje. groetjes Frea |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |