koopjes |
Reageer
|
| Autheur | |
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: koopjesPosted: 09 September 2011 om 21:18 |
|
zijn jullie ook zo dol op koopjes zoals ik?? ik ging naar het centrum om bij de HEMA onderbroekjes te kopen voor de jongste wat die wil sinds gisteren geen luier meer aan (3jaar) ik naar binnen en jawel twee topjes met een wit bolerootje a 2,50 per stuk en de klapper   ;   ;   ; een bikini maatje 92/98 voor de jongste voor maar 2,50 de originele prijs was 24,95 haha dat vind ik een beetje te gortig voor een bikini ik vond ook nog een topje en bolerootje voor mijn nichtje Ik krijg van mijn zus nog wel eens kleren voor mijn oudste (8) omdat mijn nichtje (9) zo enorm gegroeid is morgen ga ik haar blijmaken ben benieuwd wat ze er van vind
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 September 2011 om 21:39 |
|
Ja hoor, ook ik ben een koopjesjager! De laatste zaterdag van de zomervakantie met de jongens naar CoolCat. Alle t-shirts 2,50! Zoek alles maar uit wat je mooi vindt hoor, voor volgend jaar. Het eet geen brood en volgend jaar betaal je de volle mep |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 September 2011 om 21:51 |
|
Hoikes,
Ik ga ook graag op koopjesjacht. Meestal is de eerste week na het verlopen van de solden de beste koopperiode. Vind altijd wel iets groetjes IngeDeV |
|
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 September 2011 om 18:58 |
|
Heerlijk he die koopjes. Ik ben klaar voor Manuel voor deze winter. Zo'n beetje alles in de uitverkoop of op tweedehandse kledingbeurzen/rommelmarkten. Het is echt een sport om zo goedkoop mogelijk uit te komen. Laatst maakte ik een geintje tegen een vriendin. Je zou eigenlijk het verschil tussen de originele prijs en de aanbiedingsprijs op je spaarrekening moeten zetten. En dan laten staan tot je het volledige bedrag via rente hebt terugverdiend. |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 September 2011 om 22:41 |
|
Dat is een goed idee, Clara, een nichtje van mij stopte met roken en zette dat geld op een spaarrekening. Ze kon er na een paar jaar een fiets voor kopen.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 September 2011 om 10:52 |
|
Whaha, als ik dat zou doen, dan zou ik gelijk een stuk minder kleren kopen... Want dan houdt je alsnog niets over. Later wel natuurlijk, maar daar heb ik nu niets aan ;)
Ik kocht vrijdag nog een rokje voor 3,30 euro. Laarzen voor 63.96 euro (ipv 169.99)... Paar dagen daarvoor al hemdjes voor 2,50 euro, rokje voor 3 euro etc... Deel kan ik van de winter ook al wel aan... Dat scheelt weer... |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |