Een verzoekje |
Reageer
|
| Autheur | |
Renske
Duizendpoot
Lid sinds: 27 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 122 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Een verzoekjePosted: 23 September 2011 om 22:42 |
|
Ik ben tegenwoordig niet zo vaak meer hier, wegens drukte met allerlei andere zaken. Heel toevallig vandaag wel en ik had 3 berichtje van andere leden in mijn inbox.
Mochten jullie vragen hebben aan Renske van Hobbydoos, gebruik dan s.v.p. de gebruikersnaam 'hobbydoos'. Dat is de accountnaam van Renske (hobbydoos). Ik ben dus niet Renske van Hobbydoos. Ik kan dus ook niets met de berichtjes doen. Ik kan geen account verwijderen, aan foutieve bestellingen kan ik ook niets aan veranderen en problemen met patronen, helaas ook daar weet ik niets van. Neem s.v.p. contact op met Hobbydoos. |
|
|
Groetjes Renske
Stuur mij geen berichtje wat patronen, wol e.a.dingen wat dit forum betreft. Ik ben niet de Renske van Hobbydoos!! |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 September 2011 om 10:33 |
|
Het is inderdaad een verwarring. Ik dacht in het begin ook even dat jij Renske was van hobbydoos. Maar was er al vrij snel achter dat jij gewoon een forumlid was. Jullie hebben dezelfde naam natuurlijk dus ik begrijp wel dat mensen zich soms vergissen. Ik dacht van de week nog aan je dat je er al een tijdje niet geweest was. Maar drukte is inderdaad een heel herkenbaar probleem. Soms moet je dan gewoon even dingen loslaten. Succes met al je bezigheden. |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 September 2011 om 18:14 |
|
Het probleem is dat als er een vraag over een bestelling of Drops patroon is, wij zeggen Vraag maar aan Renske van de Hobbydoos. En dat ben jij natuurlijk ook.
Misschien wil de admin voor jou wel een uitzondering maken en je een andere inlognaam naar jouw keus geven. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 September 2011 om 08:45 |
|
Je kunt toch ook zelf een andere naam doen, gewoon een nieuw account aanmaken. Dan blijft die andere gewoon bestaan, maar wordt er door jou niets meer mee gedaan... Als je in je eerste berichtje onder je nieuwe account even zegt wie je ook al weer bent, dan komt het vast wel goed (anders krijg je de vaste 'wil je je even voorstellen' etc.)
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |