kooppatronen |
Reageer
|
| Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: kooppatronenPosted: 16 Juli 2011 om 23:10 |
|
ik heb een aantal kooppatronen, daarvan is er 1 gemerkt met een watermerk, om te voorkomen dat het doorgestuurd wordt, op elke bladzijde van het pdf patroon staat mijn naam en adres heel duidelijk vermeld, dus altijd te achterhalen (mocht ik het in m'n hoofd halen het door te sturen, een simpele methode om kooppatronen te beschermen, het hele patroon overtikken lijkt me geen optie, het staat ook door de foto heen, misschien een ideetje voor diegene op het forum die patronen verkopen via hun website, zoals creame en matawi. Op deze manier zijn de patronen beter beschermd. vond het eigenlijk het vermelden wel waard. Misschien kan iemand er iets mee.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Carola
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 14:21 |
|
binnen 1 minuut is alle info waar jij het over hebt weg, dat jij dat niet doet/kan |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 14:29 |
|
het was ook maar een geopperd idee
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |