Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

By Ieke in actie voor Pink Ribbon

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 08:53
Hallo bloemenvrouwtje,

Pfoe, wat heb jij een hoop te verduren gekregen. Ik hoop maar dat het nu weer een stuk beter met je gaat!

Gelukkig zijn er al een heleboel dames geweest die geld hebben geboden. De teller is nog steeds blijven hangen op 30 euro, maar ik ben er supertrots op. Gewoon 30 euro voor Pink Ribbon!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 13:46
hoi bloemen vrouwtje

ik begrijp best wat je vertelt mijn schoonzusje is onlangs
overleden aan kanker (9september)na 3jaar strijdt heeft de
kanker het gewonnen zij zou op 19oktober 35 geworden zijn
ik heb het op het forum al over gehad

maar we beseffen heel goed dat je elk centje kan gebruiken
alleen maar de medicatie de onderzoeken

groetjes christine
en niet vergeten blijven vechten
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 19:04
Ach lief bloemenvrouwtje, van mij krijg je een virtuele bos bloemen om wat je allemaal doorstaan hebt en je hóeft geen geld te geven aan de akties, het feit dat je je verhaal een stukje deelt is óók iets geven, van jezéf namelijk...oeps, kan geen bloemensmilie vinden dan maar een grote knuffel: p.m. je adres maar naar me als je wilt dan stuur ik je iets van de PinkRibbonmaand maar weet dat we allemaal ook met de ándere mensen begaan zijn, niet alleen met borstkankerpatienten, ook voor JOU en de ziekte die jij doorstaan hebt zamelen we geld in, zeker weten! 
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 13:16

Heel hartelijk dank voor alle steun die ik van jullie mocht ontvangen.  Ik heb het hier niet neer gepend om medelijden te krijgen hoor ik voelde me enkel schuldig door dat ik niet kan bieden daar we de centjes echt heel erg nodig hebben.  Naast de darm en maagkanker heb ik ook nog fybromyalgie en CVS.  Dat helpt ook niet echt.  Deze ziekte is, naast kanker, ook heel zwaar om dragen en heeft heel veel gevolgen voor mijn gezin.  Zo kan ik nooit op voorhand iets plannen.  Elke dag opnieuw is een strijd voor mij.  Ik probeer toch nog elke dag een maaltijd op tafel te brengen tegen dat mijn man en 2 tienerdochters thuis komen, maar soms lukt zelfs dat me niet.  Daarom dat ik, wanneer ik eens een betere dag heb, vaak in grote hoeveelheden kook, zodat er, bij een mindere dag, toch nog een volwaardige maaltijd op tafel kan gezet worden. Gelukkig heb ik het plezier ontdekt in het haken en breien, dat verzet toch min of meer de zinnen en kan ik op mijn eigen ritme doen.

Ik vind het nog steeds prachtig dat er mensen zich belangeloos willen inzetten voor het goede doel.  Zodra ik er de tijd en de kracht voor vind, zal ik zeker ook eens iets maken dat jullie dan maar moeten verkopen per opbod.  Zo lang ik me daar dan niet mee moet bezig houden is het al goed voor mij.

Groetjes

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 14:12
Meissie, denk jij maar goed om en aan jezelf en geniet hier van het mee-lezen en vooral van mee-leven dat de Hobbydoosje over het algemeen met elkaar doen, een warm bad met áf en toe een koude klets water maar vrijwel meteen daarna wordt het warme weer bijgevuld...écht de moeite waard, ook al show je niets je bent en blijft welkom Bloemenvrouwke !!!! Sterkte en een dikke
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
banana View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer banana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 14:18

Sterkte met alles en diep respect!!!

Ik krijg kippenvel als ik je berichtje lees.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 14:43
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Meissie, denk jij maar goed om en aan jezelf en geniet hier van het mee-lezen en vooral van mee-leven dat de Hobbydoosje over het algemeen met elkaar doen, een warm bad met áf en toe een koude klets water maar vrijwel meteen daarna wordt het warme weer bijgevuld...écht de moeite waard, ook al show je niets je bent en blijft welkom Bloemenvrouwke !!!! Sterkte en een dikke
hier hoef ik niets meer an toe te voegen, perfect verwoord marlene
lydia wijsbroek
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:12
Vind ik ook!
Ik sluit me hier bij aan.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:57

bloemenvrouwtje , je naam alleen al doet me denken aan een fleurige vrouw die haar hoofdje niet zal laten hangen en het leven aanpakt zoals het haar aangeboden word . Hoe moeilijk het soms ook is , jij slaat je er doorheen .

veel sterkte en kop omhoog hoor

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns