HELP, wat heb ik nu weer gedaan |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 November 2011 om 16:52 |
|
ik verwijt mezelf inzoverre iets, Naatje had gevraagd niet meer te mailen omdat haar postbus vol zat en daar heb ik niet op gelet en Josl had zelf nog gevraagd om de ballen, zodoende heb ik die gemaild. Vond het alleen vervelend voor haar man, dat hij nog de kracht had om een berichtje eruit te sturen (je wereld staat toch al helemaal op z'n kop) hoop dat de familie de kracht kan vinden om met dit verlies om te gaan, pffff wat is dat snel gegaan, maar misschien is haar op deze manier heeeel veel bespaard gebleven. ze heeft nu geen pijn en hoeft ook geen chemo te ondergaan, ze kijkt vanaf boven denk ik wel naar hobbydoos
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 November 2011 om 20:38 |
|
Lydia,daar zeg je wat. Daar had ik nog niet over nagedacht.Maar waarschijnlijk is haar heel veel bespaard gebleven. Het blijft onwerkelijk. groetjes Frea. |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |