kreadoe |
Reageer
|
| Autheur | |
rianne35
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: kreadoePosted: 07 November 2011 om 13:44 |
|
Hallo allemaal,
Gister naar de kreadoe geweest, erg druk, maar wel erg gezellig!! Ik ben tegen het stokhaken aan gelopen! En natuurlijk even meegenomen voor thuis!! Ben hem hier op het forum ook alles tegen gekomen, kan niet wachten tot ik ermee kan beginnen. Ook het zpagetti haken blijft erg leuk! Verder natuurlijk nog wat kleine spulletjes gekocht, 2 boekjes voor het scrappen en een winter malletje voor mijn taartjes! Heb een super dag gehad!
|
|
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 November 2011 om 18:25 |
|
Wat leuk. Veel plezier met stokhaken. En met je boekjes. Vind jij het ook zo leuk om eindeloos door die boekjes heen te bladeren en steeds weer nieuwe dingen te ontdekken?
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 November 2011 om 18:29 |
|
Leuk dat je hebt genoten!
Geniet van je aankopen en stokhaken is leuk om te doen. |
|
![]() |
|
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 November 2011 om 20:17 |
|
Zo te lezen heb je een gezellige dag gehad.
Zo'n beurs is altjd druk hè. Je hebt vast veel gezien. Leuk dat je aan het stokhaken wilt beginnen, alvast succes ermee. Lukt het stokhaken niet, dan stop je er gewoon even mee en ga je tussendoor taartjes bakken. Zo blijf je bezig met hobby'en. Groetjes, Tineke01
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |