Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een dagje naar Breda

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Een dagje naar Breda
    Posted: 30 November 2011 om 07:32

Even komen aankloppen voor wat informatie.

Nu vrijdag neemt een vriendin me mee om een dagje te gaan schoppen in Breda.  Zij vroeg me al een hele tijd of ze me niet kon helpen met het een of het ander door mijn gezondheidsproblemen, maar ik kwam met niets op de proppen.  Vorige week kwam ze met het voorstel om eens een dagje te gaan schoppen in Nederland.  Ze weet dat ik helemaal gek ben van Nederland en dat ik het heel erg mis. Nederland.  Vroeger, toen mijn zus nog leefde, kwam ik elk week-end naar Nederland.  Mijn zus woonde in Haarlem en om gezondheidsredenen ging ik elk week-end naar haar toe.  En natuurlijk gingen we dan de stad in.  O, jullie kunnen jullie niet voorstellen hoe ik daar van genoten heb.  In Nederland zijn toch heel wat andere dingen te koop als in België, en dat bracht ik dan natuurlijk altijd mee.  Ik ging met een auto'tje vol geladen met Belgische artikelen naar Nederland maar ik kwam ook altijd wel met een auto'tje vol van spullen in Nederland gekocht.  Maar ja, dat is nu verleden tijd en is het schoppen in Nederland ook gedaan.  Ik ben, na het overlijden van mijn zus, nog wel enkele malen naar Nederland geweest, maar dat is nu ook toch al wel een jaartje of 3 geleden omdat we er gewoon de tijd niet meer voor hebben.  De tuin, de herbouwingen, mijn gezondheidsproblemen  maken het er ook niet makkelijker op.  Maar dus nu vrijdag is de grote dag  en kan ik mijn hartje weer eens op halen.   Vandaar dit artikeltje, hebben jullie leuke adresjes voor mij waar ik zeker eens langs moet gaan?  Het maakt niet uit welke winkel, gewoon alle leuke tips zijn welkom, want Breda daar ken ik het niet zo goed hé en ik wil die dag ten volle gebruiken om alle leuke winkels te bekijken.

Het wordt een dodende dag  maar dat neem ik er heel graag bij

Ik lijk wel een klein kind waar de sint nog langs moet komen.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 07:57

Nou.....maar dat is le uk dat je gaat winkelen in Breda!!!

Ben heel blij voor je

Het is ook heel gezellig om naar IKEA te gaan

Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 08:57

Breda is een hele leuke stad Toen ik nog in tilburg woonde ging ik altijd in breda winkelen Tilburg centrum is niet zo leuk vind ik

Heel veel plezier!!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 20:54
Heel veel plezier met het shoppen. Kijk vast op internet. Vaak hebben steden wel een lijst met winkels die er zijn. En via de websites van de winkels kan je kijken wat ze in de aanbieding hebben en of er al uitverkoop is. Zelf ken ik Breda niet. Ben er denk ik zelfs nog nooit geweest. Dus ik kan je niet verder helpen. Maar speuren via het net is wel lekker vast veel voorpret hebben. Geniet er van.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 23:12
Ik vind Breda ontzettend gezellig. Een soort Utrecht in het klein.
De laatste keer dat ik er was, handwerkte ik nog niet dus hobbywinkels kan ik je niet aanraden.
Het centrum is best overzichtelijk en  heel gezellig.
Als je van boeken houdt: in de Barones zit een grote boekwinkel.
Aan de markt heb je veel horeca zitten, daar kun je heerlijk op adem komen.
Veel plezier!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 23:38

Hoe heb je het gehad in Breda?

Ben heel nieuwsgierig hoor  

Ik haak nooit af!

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 20:02
     Door de algemene staking in België is het uitstapje naar Breda uitgesteld tot volgende week.  Niet leuk, maar ja, als het openbaar vervoer staakt en de meisjes moeten op school geraken, dan heb je niet veel keuze hé.  Dus onze plannen zijn voor een weekje opgeborgen.  Het is ook niet leuk om in de fille te zitten en dan heel snel snel de winkels doen, dat is ook niet leuk.  Dus ik zal maar weer beginnen af te tellen tot volgende week.  Uitgesteld is niet verloren, hoop ik maar.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 20:05
Hè, wat een tegenvaller.
Aan de andere kant: nu heb je nog een hele week om je te verheugen.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 01:33
Aan de andere kant: nu heb je nog een hele week om je te verheugen en te zoeken naar leuke winkeltjes!
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 07:24

Ja vind ik ook......en het is zo weer volgende week.

En het zal dan ook heel gezellig zijn......alles helemaal in Kerstsfeer

Ik haak nooit af!

Back to Top
edske View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer edske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 11:02

Spijtig dat het vandaag niet lukt, Breda is erg leuk om te kuieren en je kan er lekker eten.

Ik vind rondsnuffelen in de winkels van 't sas wel leuk, en voor een lekkere lunche durf ik me wel eens te verwennen in restaurant chocolat , prijzig maar meestal verassend en erg lekker.

Hieronder de link van 't sas kan je zelf al eens kijken of het je aanspreekt

http://www.sasbreda.nl/Winkels_en_Horeca/ArtichauD.htm

groetjes en veel plezier

edske

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 14:10
Edske, bedankt voor de link, dat is allezins al een adresje waar ik zeker eens langs ga gaan.  Net als de Barones, misschien vind ik daar wel leuke handwerkboeken, want hier in België is het maar triest gesteld wat handwerkboeken betreft.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns