Hoe kom ik aan het volgend patroontje? |
Reageer
|
| Autheur | |
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot
Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Hoe kom ik aan het volgend patroontje?Posted: 06 November 2011 om 10:59 |
|
Bolero 3426 van de database in patronen Creations NIEUW 2011/2012 patronenboek Bergere de France + stalenboek. Ik was eens een kijkje gaan nemen in de patronen en toen las ik dat Renske een database heeft opgesteld. Nieuwschierig als ik ben, klik ik de database open en groot was mijn blijheid toen ik DE IDEALE BOLERO zag staan. Wie o wie kan me aan dat patroontje helpen of me uitleggen hoe ik toch dat patroontje kan bekomen zonder daarvoor de wol of wat dan ook te moeten kopen? Mij gaat het enkel om het patroontje, de wol daar heb ik er nog meer dan genoeg van in mijn voorraad. |
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 November 2011 om 12:04 |
|
hoi bloemvrouwtje je moet wel degelijk de breibeshrijving
kopen maar als je eventjes kan wachten ik heb het stalen boek ook van bergere en ik moet er wol uitbestellen dan bestel ik de werk beschrijving ook en kan ik een kopie maken en stuur ik het je op ikga deze week nog de bestelling plaatsen dan geef ik je een seintje groetjes christine
|
|
![]() |
|
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot
Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 November 2011 om 14:45 |
|
Ok Ladyken, ik hoor het wel. Hartelijk dank
|
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
![]() |
|
everline
Hobbywonder
Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 14:26 |
|
Krijg je de patronen er dan gratis bij als je wol besteld.
Ik zat nml met hetzelfde dilemma met die schiterende poncho uit dezelfde catalogus. groeten, bianca |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 17:44 |
|
nee je moet het patroonboek ook nog kopen hoor
|
|
![]() |
|
everline
Hobbywonder
Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 18:21 |
|
oke! bedankt voor je reactie!
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |