Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

leuk zoon kakatoe

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: leuk zoon kakatoe
    Posted: 08 December 2011 om 17:56
sjonge wat een vogel is het toch. was vanmiddag wat spulletjes aan het neerzetten zoals de twee mini boompjes en een slinger met lichtjes aan de kast aan het bevestigen . waar een normaal mens een kwartiertje over doet ben ik wel een uur bezig geweest. overal bemoeit hij zich mee . wil alles aan raken met de snavel. en wat de snavel aanraakt gaat natuurlijk geheid kapot  dus was meer politieagentje aan het spelen dan aan het versieren. en dan word hij nog kwaad als ik wat af pakt ook  , maar wel grappig hoor. hij wil ook altijd op de trap zitten maar dat kon nu natuurlijk niet nou dan gaat ie maar in me tenen bijten zodat ik opzij ging die boef.maar de boompjes staan en de slinger hangt morgen de huisjes neerzetten , zal wel weer met de hulp van charly gaan
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 18:43
Ha-ha, wat een leuk verhaal. Je hebt nou eenmaal dieren die hun plaats in het gezin perfect weten uit te kiezen: minstens gelijk aan je baas, zoniet erboven! Wees blij dat je hem mee mag helpen.

Geniet maar van alle streken. 
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 19:14

hihi, ik zie het al helemaal voor me. veel succes morgen.

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 19:59
beter zulke hulp als geen hulp toch houd je allert Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 20:07
idd maar wel lastig af en toe hihihi het is en blijft een boef

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 20:08
ik kan het mij zo een beetje inbeelden gevecht met de vogel
het moet een leuk zicht geweest
zijn
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 07:43

O o o o o het kunnen toch zulke lieve grote deugenieten zijn hè.

Mijn gaaies bemoeit zich ook altijd overal mee

Ik haak nooit af!

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 11:18
ja boeven zijn het . was net de kooien aan het doen en meneer trok alles net zo hard weer uit de vuilniszak. bleef aan gang. en een zooi dat ie maakt .ben ik al zijn speeltjes in zijn krat aan het mikken  gooit hij ze er net zo hard weer uit. nog erger dan kleine kinderen is hij zucht. maar ik zou hem nooit meer kennen missen hoor. zo blijf je lekker bezig hihihi

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns